Vår med juleroser

Hipp hurra! Jeg er frisk, været er flott og våren er igjen i full anmasj, etter en liten runde med snø tidligere i uken…

Helgen har vært travel, med skogsarbeide, men jeg fikk jammen lurt inn litt tid til å plante julerosene jeg kjøpte forrige helg, i urnene på trappen…

Denne skjønnheten heter HCG Pink Frost og blomstrer fra januar til april.
Juleroser er en helt ny opplevelse for meg, siden dette er de første her i “Huset på landet”.

Den skal få stå i disse krukkene frem til de er avblomstret, så skal jeg plante de ut i hagen. Og forhåpentligvis skal de komme tilbake i år etter år… 🙂 Jeg krysser fingrene og håper at de skal komme igjen år etter år!

Siden jeg var i 1-års bursdag i Galleri Mimosa forleden, kjøpte jeg ganske mye… 🙂
(Jeg fortjener det, ikke sant, mann min? :-))

Jeg får vise det litt i etapper, slik at dere ikke tror at jeg tok helt av…

Ny dørmatte fra Riviera Maison 🙂

Jeg er bare sååå fornøyd. Synes den er veldig fin…

Nå blomstrer det endelig ved inngangspartiet igjen, og jeg er superglad – for våren er en NYDELIG tid!

Bruker samtidig dette innlegget til å delta på Moseplassens utfordring om din nydeligste vårblomst! Klikk gjerne på lenken for se andre bidrag!

Ønsker dere alle en fortsatt fin-fin søndag!

21 kommentarer

Siste innlegg