Ny vannslange til hagen?

Her fortsetter godværet og jeg er STORfornøyd! Jeg merker at “innetiden” snart nærmer seg slutten, og interessen for å gå ut og pusle litt i hagen, stiger for hver dag som går…

På facebooksiden til “I Gros hage” fant jeg disse kule vannslangene til hagen, og de forteller at: Pris vil ligge i underkant av 900 kr for 20 meter lang slange. Premium-slanger som ikke “bretter” seg og som er UV-bestandige slik at de holder fargen år etter år. Vi ♥ dem!

Det hørtes vel ikke dumt ut?

Sjekk så fiiiine…. :-))

Me like :-))

Min favoritt er den hvite…  Hva syns du?

Den slangetrummelen vi har i dag er ikke akkurat lekker, så det kunne vært fint å hatt den hvite på veggen, ved inngangspartiet. Så kan heller den gamle gjøre nytten som “skjøteslange” 🙂

Ønsker deg en deilig uke, uansett om våren har kommet til deg, eller om du må vente litt til…

8 kommentarer
    1. Den hvite ble min vinner også:) Såå mye finere enn den knallgule som henger på veggen å bare lyyser opp!! Hadde ikke gjort meg noe å betalt 900 kr for denne nei,hehe!
      Klem til deg:0)

    2. må si meg enig i att det var fine slanger,men jeg synes det var i overkant dyrt jeg da.Vi har spannebrønn på utsiden av fjøsen der henger jeg opp mine slanger og lukker fint døra:))ikke lenge til no så kan vi igjen pusle litt i hagen

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg