Snart hagemesse

Hvis noen lurer på hvor jeg er om dagen… Er svaret: Ute 🙂

Det er jo vår! Og når det er vår – er det masse å gjøre… Noe er kjedelig å gjøre, mens andre tinge er litt mer gøy. Dermed prøver jeg å gjøre det som er kjedelig først (ved for eksempel), så når det blir litt varmere – da kan jeg plante og pusle i hagen:-))

Jeg pløyer nettet for nye ideer til hagen og uteplasser – og i år dere…

I år ska vi på besøk på hagemessen i Lillestrøm!

Her er noen bilder jeg har lånt fra Hagemessens facebookside – og det er bilder fra i messen i fjor

Åååå… Jeg gleder meg sååå masse til å dra på hagemessa…
Eller rettere sagt: Det gleder VI oss til – ikke sant Jarle? (Joda, kjærsen min… Det er ikke E i safari…)

Nå skinner solen og i dag skal vi polere båt…

Ha en strålende dag!

 

3 kommentarer
    1. heldige dere som er nære hagemessa :)der var det masse flott ser eg.
      Har mine drømmer om hage jeg også,men om jeg får noe gjennomført gjennstår det å se:))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg