Smijernslysthuset har kommet hjem…

Etter at vi bestemte oss for å kjøpe smijernslysthuset til Linn i Kreative Blomser, har vi gledet oss sååå mye til å få det hjem. Men vi måtte vente til det hadde “tinet”, siden det sto fryst bom fastpå parkeringsplassen utenfor butikken. Så skulle vi låne en lastebil, for å frakte det hjem, og det har tatt litt tid, siden den har stort sett vært opptatt i jobb…

Men på torsdag – da fikk vi hentet det hjem.

Dere skulle nesten ha opplevd den kjøreturen… Jeg fikk dessverrre ikke tatt bilder av det, siden jeg hadde en smule angst, og var veldig opptatt med å gi utrykk for det.

For med lysthuset stående oppe på lasteplanet, ruvet det ganske høyt! Jeg kjeftet og smalt på den stakkars mannen min, ikke det at det ble noe lavere av den grunn… Men jeg var livredd for å rive med ledningene som hang over veien. Men min kjefting var som å “skvette vann på gåsa… Det bare prella av… Jarle brydde seg ikke!

Og heldigvis – kjøreturen gikk bra, og jeg fikk ikke hverken nervøst sammenbrudd eller hjerteinnfarkt. Bare nesten…

Nå står det i hvertfall trygt plasser i hagen, og jeg beundrer alle de flott detaljene, det er faktiskt håndsmidd hos et firma i Danmark.

Den endelig plasseringen har vi ikke helt bestemt oss for, så det blir kanskje litt bæring frem og tilbake tenker jeg… 

God lørdag!

7 kommentarer
    1. Mari og Lillegutt: Ja det lurer jeg på også… Jeg har fått klar beskjed om at det er mannen i huset sitt prosjekt – og jeg skal IKKE blande meg borti dette! Men jeg tror han har planer om skifer på gulvet og et bed med roser rundt. Tror jeg skal få velge hvilke roser… 🙂

      Ha en fin søndag!
      Line

    2. Dette blir rene drømmehagen:)utrolig fin var den.
      Når det er sagt må jeg si jeg beundrer mannen din:)for om du kjeftet:)som du skriver ja da hadde min mann kastet meg av hi hi tror jeg har jo ikke prøvd:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg