Interiør for hunden… Riviera Maison

Interiør er en STOR ting i Norge. Vi kan jo bare se alle de flotte bloggene som viser fantastiske hjem, i alle stiler. 
Det pyntes og styles til det er en fryd for øyet. Og jeg for min del – elsker å lese disse bloggene!

Men det er jo ikke bare for menneskene vi fikser opp…

For lenge siden var jeg på et lite besøk i en av mine favorittbutikker, Galleri Mimosa, i Gamlebyen.
Der stod denne hundesengen fra Riviera Maison utstilt…

Den gang lagde jeg et innlegg om hvor veldig Maja ønsket seg denne…
Men de som kjenner meg – vet nok at det var matmor som hadde lagt sin elsk på denne. Og når matmor ønsket seg noe…

Så ble Maja SÅ glad. For da fikk hun ny seng!!!

Men matmor ønsket seg mer, hun…

Matskåler fra Riviera Maison – også fra Galleri Mimosa.

Ikke det at jeg spiser av disse to lekre matskålene – men det gjør Maja. Og jeg tror hun har fått ekstra god appetitt etter disse kom i hus… 🙂

Og jeg forteller min mann, som nok synes dette var litt i overkant feilbruk av penger – at vi nå har en usedvanlig lykkelig hund!
Og da er det vel greit! Ikke sant? 🙂

Hva med deg? Har du gjort noen “smågale” innkjøp til et dyr?

Ha en fin kveld og…

9 kommentarer
    1. Fantastisk :o) Har sett på denne selv, men ikke helt klart å forvare enda en seng til vår lille hund overfor meg selv. Og vi har separat økonomi så det er kun meg som må overbevises :o) så om noen uker blir jeg nok overbevist :o) Merket at dette hjalp. Maja er forresten kjempesøt der hun ligger :o)

    2. Så klart at voffsen i huset også skal ha ha det koselig. Vi har ikke hund, men degus før vi flyttet. De er omplassert og jeg gleder meg til vi kan få de tilbake når vi flytter hjem : )

    3. Linnette i SkippertaksHuset: Herlig! Det er nok litt slik her også, selv om hun har fått ny seng. Maja liker best å ligge oppe på ryggputene i sofaen, så hun kan se gjennom vinduet og følge med på hva som skjer ute…
      Ha en FIN helg, Linnette!
      Klem fra Line

    4. Smågale innkjøp? Nah.. Trygve og Katt-rine (altså kattene…) skal få akvarium til jul med to små bar-krakker i passende høyde, men det er vel ikke så rart det? *ler* …jeg tror de kjeder seg når vi er på jobben og et akvarium må jo være midt i blinken =)

    5. Når mor er lykkelig, blir hunden lykkelig – så det er en bra investering det 😉
      Har også sett på den sofaen, den er utrolig lekker! Men, vi har en “vandrer” så jeg er redd den ikke ville blitt så mye brukt, så da sliter jeg litt med å forsvare kjøpet…
      Han ligger stort sett nær der vi er, så han har en hule ved spisebordet, pledd i sofaen i stua, teppe på filmrommet, pute i hallen, hundekurv på Tia sitt rom, en fell på My sitt rom og teppe i sofaen oppe. Likevel finner du han gjerne bak en gardin eller rett på gulvet for å kjøle seg ned når han blir varm. Kanskje jeg rett og slett må få meg en hund med kort pels, som trives aller best ved siden av peisen? Da kunne jeg også hatt en sånn en!
      Her i huset er det vel ikke enkeltkjøp som er “smågale”, men legger du sammen summen av alt det både jentene og jeg kjøper – vil nok noen kalle oss litt smågale likevel 😉
      Ønsker deg en fin onsdag!
      Klem Linnette

    6. Oj oj så lekkert! Helt sikker på at hunden din fikk et nytt liv når den fikk så fine ting, hi hi.. Jeg har ikke gjort så mye rart sånt, men jeg hadde gul hundeskål i sommer når jeg hadde litt gult interiør. Og nå er skålen og resten av det gule skiftet ut med lilla. Og hunden ble selvfølgelig kjempeglad for å få ny lilla skål, skulle bare mangle! Ha en super kveld, klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg