Gamle dører og gammel slitt panel

Nå har undertegnede vært på en liten skattejakt på eiendommen, og det er alltid spennende!

Vel, jeg synes i hvertfall det er veldig spennende, mens mannen i huset – han synes som regel IKKE det! Han blir heller en smule skeptisk når jeg ivrig sier “Jarle, Jarle! Jeg har funnet noe fint!”

Nå er jo Jarle på låven, fullt opptatt med restaurering av den gamle kjærra, så han vet ikke hva jeg har funnet i dag!

Men dere kan få se… 🙂

Jeg har nemlig vært å tittet litt på den gamle stua…

Den gamle stua som har stått ubebodd i 60 år, og nå er på vei til de “evige jaktmarker”  – har jo visse elementer som kan gjenbrukes!

Sjekk de gamle flassede dørene…

Og denne værbitte panelen…

Hmmm… Tror vi helt sikkert kan bruke de til noe fint!

Jeg vet ikke helt enda, men noe skal jeg vel alltids finne på… Kanskje du har noen tips?

Fortsatt fin-fin onsdag og

8 kommentarer
    1. Så flotte dører og panelet var herlig! Gode forslag over, dører er kjempefint som sengegavl, bord eller rett og slett som en “ekstradør”! 😉 Panelet kunne kanskje vært brukt til å lage skilt av? Eller oppbevaringsbokser/ kasser?
      FOR en jobb dere har gjort i hagen da, hestekjerre, skifer, skråning! 🙂 Herlig å få ordnet opp så mye som dere har fått gjort! Vi har en gammel og opparbeidet hage, men mye å ta tak her! 😉
      Fin torsdag til deg! 🙂

    2. Så heldig du er! Jeg så akkurat i et interiørblad hvor noen hadde gamle slitte dører stående opp etter vegger og “alle” steder. Det var skikkelig stilig!

    3. Så fine de var 🙂
      Ser sengegavel er nevnt her, men du kan jo bare slå ei rett opp på veggen, eller prøve å lage ett bord? Blir spennende og se hva du gjør med de 🙂
      Ha en fin dag 🙂

    4. Sånne gamle dører er skatter som en må ta vare på. Fin som en dekorasjon i stuen om du har nok veggplass og jeg har sett mange som lager sengegavler av gamle dører. Jeg er sikker på at du er kreativ nok til å finne på noe å bruke den til. Og gammelt trepanel kan en lage masse fint av. Spennende..:-)

    5. Det er så spennende med slike gammelt treverk. Mye fint som kan lages og det er bare fantasien som stopper deg. Gleder meg til å se hva du finner på!
      Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg