Fredag…

Det er fredag! Og fredag er en av de beste dagene jeg vet…  Nå skulle vi egentlig vært bønder nå om dagen, med siden det bøtter ned, tror jeg kanskje heller vi burde hatt ris enn korn på jordene… Det må derfor graves nye grøfter langs jordekanten og dreneres denne helgen. Og siden Jarle elsker å kjøre gravemaskin, kan jeg pusle med andre ting…

I dag har jeg vært en tur på planteskolen, og selvfølgelig kom jeg ikke tomhent hjem! Men i påvente av noe tørrere vær, kan jeg jo pusle litt inne.

For dere som bare er “fan” av chabby chick – er nok dette et sørgelig innlegg… For her i “Huset på landet” er det nemlig lite av den slag… 
Men det betyr ikke at jeg ikke liker det – bare at jeg jeg aldri har fått “smellen” på det!

Slik ser det altså ut i stua vår når vi har hatt tid til å gjøre rent…

Med ønske om en riktig god helg med masse, masse sol…

8 kommentarer
    1. We stumbled over here coming from a different web page and thought I should check things out.

      I like what I see so now i’m following you. Look forward
      to going over your web page yet again.

    2. Så deilig da,jeg elsker kornåkre:)det er noe spesielt med sommeren når vi reiser på ferie og farer forbi disse flotte viddene med korn:)og hver gang har jeg lyst til å stoppe bilen og røve til meg en liten bukett:))ønsker deg en fin dag

    3. fruensvilje: Det er så sant, så sant… Chabby chick er fint, men det har bare aldri blitt min stil. Det har nok også noe med arv og miljø og gjøre også… Den mørke stilen har vært i vår familie bestandig, tror jeg…

      Ja – vi har korn. Ikke så mye. Det er ca 85 mål med dyrket mark. Så vi er som “hobbybønder” å være… Men det skal gjøres! Og vi har full jobb ved siden av – både Jarle og jeg… Så i perioder, rekker ikke tiden helt til – men vi gjør så godt vi kan!
      God kveld og klem fra Line

    4. Veldig koselig i stuen din, Line! Ser ut som du har en veldig fin gyngehest i bakgrunnen der, den må du vise litt mer av en gang! Ha en deilig kveld, kos deg etter en arbeidssom uke. Klem 🙂

    5. ikke alle skal ha chabby chick i huset sitt,synes du har en aldeles nydelig stue slik den er.
      Jeg fikk en fin start på dagen men nå er det nærmest storm å rekne ute og det bøtter ned:(mer hagearbeid får vente det det bedrer seg:)
      Driver dere med korn?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg