LINAAA!!!

Hørt ordet før?

Det har jeg! Og jeg kan garantere dere at jeg har hørt det maaange ganger! For det er nemlig det ordet Jarle bruker når han trenger utløp for sin frustrasjon!

Det han da egentlig prøver å si er “Men Line da…Er det mulig? Kan du ikke holde deg her…”  

Det har seg nemlig slik at ting er ikke alltid som det ser ut…

Jeg har nemlig en stor svakhet – og det er grunnarbeider! Det er nemlig noe av det kjedligste jeg vet – Jeg hater det faktisk!  Og da  har jeg en stor tendens til å stikke av…

Her for eksempel… Da skulle jeg egnetlig holde unna noen kvister for Jarle…  Ble jeg plutselig borte! 🙂

Men det er jo viktig med bilder av det vi gjør – så derfor måtte jeg jo bare hente kamera… 

Eller i følge Jarle… Det skulle jeg tydeligvis ikke!  Så her ble fotoapparatet fort putta i lomma… :-))


Her ser dere hvordan han ser ut når jeg plutselig bare blir borte…

Sjekk det utrykket… Ha-ha!

Og borte – det blir jeg stadig… 

Her for eksempel…

Så tenkte jeg kanskje at jeg “bare” skulle grave opp noen stauder som sto der mens jeg ventet på at Jarle skulle bli ferdig med sitt…

Eller her…

At jeg “bare” skulle vanne litt mens jeg ventet…

Og her…

skulle jeg “bare” sprøyte litt…

Dere syns kanskje at jeg er “uskikkelig” dere… men min konklusjonen er noe annet…

Jeg tror jeg skal gå til anskaffelse av hørselvern, jeg – slik at jeg kanskje kan få litt arbeidsro… 🙂

God ettermiddag!

9 kommentarer
    1. Jorunn S Nilsen: Tusen takk for hyggelig hilsen! Ja det er alltid litt å pusle med når en har hus og hage. Kan godt skjønne at du synes det er deilig med leilighet, slippe alt med hage og vedlikehold. Men ennå liker jeg det… heldigvis! :-))
      Så koselig at du vil følge oss vider i prosjektene våre!
      God helg og klem fra Line

    2. fruensvilje: Ja, det gjør jeg. Og det er så mye som jeg skulle ha gjort – så å vente på at han skal gjøre noe før jeg skal hjelpe til – har jeg ikke tolmodighet til… 🙂 Derfor blir det bares lik… :-))

    3. Kom tilfeldigvis over bloggen din. Kjempefin. Artig å følge dine prosjekter og din pågangsvilje. ( ja, mannen din også) 🙂
      Jeg er “ferdig” med hus for 5 år siden ( bor nå i leilighet) og kjenner meg igjen når vi bygde hus. Kjenner følelsen og iveren etter å skape noe og det å få det så koselig og fint rundt meg.
      Dere er så flinke. Blir veldig flott. Gleder meg til å følge deg.
      Fortsatt fin dag, hilsen Jorunn

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg