Slik går nå dagene…

Den siste tiden har jeg stort sett stått i knes med pukk, vann eller leire, og sånt blir det dessverre ikke bloggemat av.

Men en liten oppdatering må til, for nå er vi ferdig med å drenere det vi måtte i år.

Drensrørene blir dekket med pukk, og grøftene blir fylt igjen.

Nå håper jeg inderlig at dette hjelper, så vi får litt avling på dette område også.

Og når man er flink, får man belønning! Jarle får være “skrugutt” og jeg får være “plantejente”

Mine innpulskjøp måtte i jorda, så da må vi ha fler blomsterbed.

Her er det området på baksiden av skråningen,  som for litt siden, var full av kratt.
Nå skal det sås gressplen, og det gleder jeg meg til, for jeg liker grønt mye bedre enn brunt…

Jarle har nå fjernet forskalingen på plata til lysthuset, og står her å planlegger neste trekk…

Men først må det tørke litt, før vi kan leke litt bønder igjen.

Nå er det endelig snart klart til å fortsette på jordene… Harve, så og tromle! 
Deretter blir det  vasking og rydding av redskapen – SÅ kan vi fortsette i hagen 🙂

God helg!

2 kommentarer
    1. Dere er jammen dyktige,ikke mye latmansliv i huset på landet.
      Blir flott når hele oppsiden blir grønn og fin:))kjekt å følge med på utviklingen,men no får dere slappe av og nyte kvelden

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg