Det vokser og gror…

Denne helgen har jeg vært “rydde-jente”. Nå var det låven som skulle til pers…
Etter å ha brukt låven som verksted, en hel vinter og vår, uten å rydde ordentlig etter oss, var det nå ingen vei utenom.

Nå er vi nesten ferdig, så i dag skal jeg kose meg i hagen. Plante litt… Luke litt… Og lukte på blommorna… Det er meg og “Ferdinan” det 🙂

Selv om den varme sommeren lar vente på seg, så vokser og gror det i hagen…

Jeg tok med meg kamera på en aldri så liten inspeksjon i hagen i morges.

Syriner…

Jeg liker Syriner… De er vakre og så lukter de så godt!

Bergklinten fikk jeg av en venn i våres…

Ser du det, Lars! Den trives i hagen vår.. Og jammen er det flere knopper er i annmars. Tusen takk 🙂

Hostaen vokser i turbofart, og Bronseblad ser også ut til å trives på den nye plassen (til høyre for Hostaèn).

Her er en annen type Hosta, som nå dekker kummen helt.  Den kommer snart med store mengder vakre rosa blomster.

I den gamle kjærra, der blomstrer Pelargonia`n og hvit Jacobs stige. Og Lavendelen har små knopper… Spennende!

Gress er vakkert – Det er sååå deilig med nyslått plen.

Med ønske om en fin-fin søndag…

19 kommentarer

Siste innlegg