Inngangspartiet i Huset på landet

Hei og hopp!

Nå er jeg her igjen… Det blir dessverre litt lenge mellom hver gang, men vi har så mye å pusle med – at bloggingen dessverre kommer i annen rekke…

Nå har det lenge vært blogget om smijernslysthus, så nå tenkte jeg å heller å blogge litt inngangsparti.

Jeg har endelig fått plantet og pyntet litt, slik at det ser litt mer “velkommen til oss” ut…

Nå er det pakking som står på tapetet, før jeg i morgen tidlig reiser til Stuttgarth, Tyskland.

Jeg har igjen vært så heldig å blitt innvitert med en leverandør, men denne gangen reiser jeg sammen med mange jeg kjenner – så nå er det ikke så skummelt for meg – som egentlig liker meg best hjemme med mann, barn, hus og hjem…

Ha en fortreffelig ny uke!

Jeg kommer plutselig tilbake… :-))

10 kommentarer
    1. Det inngangspartiet ville jeg absolutt følt meg velkommen til ! Helt nydelig. Den haren var utrolig søt da og passet så veldig godt til vannkannen. Helt nydelig var det.
      God tur til Tyskland!
      Klem

    2. Ååå, så nydelig Line! Kjempesøtt med den haren da.. Du er flink. Ha en riktig fin reise til Tyskland, det blir nok herlig! Klemmer 🙂

    3. Den haren var søt:) Flott pyntet inngangsparti! Det er alltid koselig å komme på besøk til noen når inngangspartiet ser ryddig og pyntet ut..da føler man seg ekstra velkommen. Desuten er jo inngangspartiet det første man møter da man skal banke på en dør.. Førsteinntrykk er viktig!
      God tur!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg