Skråningen ferdig barket

Hei!

Nå har endelig tiden kommet til “finishen” – nemlig bark i skråningen.

Duk ble lagt ut og stiftet fast i planken oppe…

Og barken lagt ut.
Vi er heldige og har gravemaskin til rådighet, og da går det mye fortere og lettere enn om vi skulle gjort alt for hånd…

Men selvfølgelig må det jo noe “håndarbeide” til. 
Noe måtte jo legges for hånd og deretter måtte det rakes.

Men nå er vi endelig ferdig!

Og vi er fornøyde med resultatet. 🙂

Ellers ser det ut som vi bor på en byggeplass, med både grave- og blandemaskin og stein liggende.

Jeg trodde faktisk at vi nå skulle rydde det bort – men jammen tok jeg feil!

For da jeg kom hjem fra jobb i dag, stodet to paller til med stein i gården. Det hadde visst mannen i huset bestilt.
Lurer nesten på om den mannen min lider av noe…

Så her blir det bare å ta på arbeidstøyet og sette i gang med neste prosjekt…

Ha en fin-fin tirsdag!

8 kommentarer
    1. jordegaard: He-he… Jeg takker huggelig kommentar og for tilliten, men dere klarer dere mer enn godt selv! En nydelig plass dere har – og dere er bare sååå flinke!
      Klem fra Line

    2. Så fint det ble:) Dere er jammen meg flinke til å stå på og jobbe og til og få det fint rundt dere! Kanskje jeg leier dere som gartnere/hagedesignere;)

    3. Det ble så fint, som et flott parkanlegg hos dere snart! Men så har dere jamenn jobbet for det også, og mer jobbing høres det ut som det blir! Lykke til videre, håper dere får tid til å slappe av og nyte alt det fine dere lager også, klemmer:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg