En lun uteplass

Hipp Hurra! – For strålende sommervær!
Kunne det kanskje være mulig med EN dag med sol og IKKE masse vind?  Please?

Det ser ikke ut som jeg får viljen min, samme hvor mye jeg trasser eller ber.
Så når ikke værgudene ikke er på lag med meg, får jeg innse at slaget er tapr og heller prøve å innrette meg etter forholdene…

Disse kurvmøblene har vi flyttet litt rundt, og da vi tilfeldigvis måtte ha fri “gåbane” der de sto,
dytta vi møblene inn i hjørnet ved “Norges Nasjonalhekk” Tuja`n, fikk vi plutselig en lun plass.
Helt uten at vi hadde tenkt på det!

Møblene har i alle år stått inntil veggen, og der blåser det alltid når Hr Sønnavind herjer – og det gjør han jo støtt på sommerstid…

Dermed kan heller putekassa få stå i vinden, og vi sitte i le 🙂

Nå har vi vel ikke akuratt brukt plassen så mye i år, og tenk, nå er det august allerede.
Men, men, vi får håpe på mange deilige og solfylte dager fremover…

Fortsatt god sommer!

7 kommentarer
    1. jeg syntes det var en fin salong. har du kjøpt den her i byen. Du har veldig god arbeidslyst. Får ting gjort,koselig å lese bloggen din Ha en god kveld

    2. De ble jo kjempefine der, berre lekkert! Nei, solen uteblir – dette blir sommeren vi kommer til å huske som den verste drittsommeren noensinne når det gjelder været. Uteplassene brukes nesten ikke og vi har grillet toppen fem ganger i sommer. Men ha en superfin dag, Line – klem 🙂

    3. Veldig fint 🙂 Etter de siste våte somrene vurderer vi å bygge inn en del av terassen vår. Bedre ute- inne, enn inne- inne når det er sommer 🙂 Ha en fin og glad dag!

    4. en lun uteplass er viktig for trivselen ja om mann skal sitte ute,dette ble en utrolig fin plass selv om den ikke var planlagt:))og ja vi håper nok alle på en fin august måned

    5. Så nydelige bilder:)) Du har det kjemepfint altså!!
      Neei noen sommer har jeg også gitt opp..Er ikke ofte vi har fått brukt den nye verandan vår i år! Håper på en nydelig høst ihvertfall da:))
      Ha en flott dag!
      Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg