Dublin

Hei og god formiddag! 

Hurra for strålende vær i Fredrikstad i dag!

Jeg henger skikkelig etter om dagen, med travle dager så har både fotoapparatet og bloggen blitt helt glemt…

Så i dag blir det et lite bilderas fra weekendtur til Dublin…

Vi var 22 damer som inntok byen en fredags morgen.

Dublin bøy på et yrende folkeliv, kunstnere som solgte malerier i gatene…

En kaffekopp og litt  å bite i, ble solgt i gjennom “åpne vegger”…

Som nye Dublinfarere var det ikke alltid like lett å vite hvor vi var, og hvor vi skulle…

Da var det godt det ikke var langt mellom pubene…

Og maten…

Glad jente på tur…

Siden det var en spesiell fotballkamp denne helgen, hadde 35.000 amerikanere inntatt Dublin – så det var maaaange folk i gatene…

Shoppingmulighetene var store…

Artige utstillinger…

Så hadde jeg BURSDAG!!!
Og se så flott hårpynt jeg fikk!

Her fikk jeg bursdagsgave og en liten tale fra mannene min… ♥ ♥ ♥

En times busstur fra Dublin ligger Kildare.

Her besøkte vi to nonner og fikk omvisning på historiske plasser. En flott opplevelse…

Det keltiske kors var å se rundt hele – på vegger både ute og inne. Her er det et laget av planter…

Dagene fløy fort – og vips så var vi hjemme igjen…
Vi har hatt en utrolig tur til Dublin. Det er en flott by som jeg absolutt ønsker  meg tilbake til…

Nå er det ut i hagen for å plante og nyte den flotte høstdagen…

Ha en strålende lørdag!

 

1 kommentar
    1. Ikke rart vi ikke ser deg her inne hi hi,tak for turen,her var det jammen masse flotte opplevelser:))og gratulerer med vel overstått bursdag:))
      Håper du har en flott dag i hagen:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg