Høstnytt på kjøkkenet

Hei og riktig god kveld fra “Huset på landet”!

I dag har det vært et guffent vær her på østlandet… Men guffent vær betyr INNETID!
Og det liker jeg!

Etter en lang vår og sommersessong, hvor tiden stort sett har blitt tilbragt ute – er det nå godt å være litt inne igjen.

Og når jeg er inne, kommer lysten til å ordne litt. Få skikk på huset igjen.

Så i dag har jeg vært på shopping hos Gullsmedbutikken Erik Fog – på Gressvik…

Det har blitt masse nytt til kjøkkenet!

Ny serviettholder…

Ny grønnplante på kjøkkenbordet…

Ny lysestake….

Nye kjøkkengardiner…

En liten detalj fra gardinene…

Nye puter og duker…

Nå er det kvelden…
Det regner ute, og jeg har tent levende lys, og peisen varmer godt…
Så nå tar jeg kvelden, og er godt fornøyd med resultatet.

Ha en fin-fin kveld!

Så har vi bildet jeg fikk i bursdagsgave fra yngstedatteren…

Kjekt å vite… 🙂

14 kommentarer
    1. Bondekjerringa: He-he… Ja skiltet er morsomt! Og kjekt å ha – så jeg på en måte får bekreftet at “galskapen” i familien ikke er unormal… 🙂
      Takk for hyggelig hilsen!
      Klem

    2. fruensvilje: Tusen takk, kjære Connie 🙂
      Ser på bloggen din at du er “bortreist”. Beklager lite besøk og kommentarer hos deg, men nå blir det forhåpentlig snart mer tid til bloggebesøk…
      God klem fra Line

    3. nattefr0st: Tusen takk for hyggelig hilsen. Skulle så gjerne hatt ny kjøkkeninnredning, men det blir ikke aktuelt enda, så da får man prøve så godt man kan og gjøre det beste ut av det…
      Ha en fin kveld!
      Line

    4. Anita: Tusen takk for hyggelig hilsen.
      Gardinene er kjøpt hos Gullsmedbutikken Erik Fog, på Gressvik. De er 1,20 m breie og kostet kr. 398,- pr stk.
      Finnes også i hvite… Lenke med øyenstikkeren hører ikke til men er kjøpt i tillegg.

      For øvrig er alt det nye jeg nevner i innlegget, kjøpt i samme butikk.

      Ha en fortsatt fin kveld!

      Klem fra Line

    5. Jeg er så enig med deg! Det er ekstra deilig med fornyelser nå om høsten… jeg kan ikek kjøpe så mye enda, siden vi skal pusse opp et helt hus! mange fine ting du har her da! Den lysestaken burde vært med i ukesutfordringen i bloggen min, så jeg utfordrer deg til å blogge om levende lys. (info om hvordan du deltar finner du i bloggen min -mandagsinnlegget)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg