Høstlig inngangsparti

I dag har det vært strålende vær og jeg fortsatte med plantingen fra i går…
Småslappe sommerblomster har nå reist til de “evige jaktmarker” og litt mer høstlige planter ble plantet istedet…

På min ferd etter lyng og andre høstlige planter kom jeg over denne søte karen…

Han veier nesten ikke noe, så det blir spennende å se om han holder seg på plassen når høststormene setter inn…

Eføyen var igjen fra en sommergruppe, og får bli en stund til. “Ørkenballen” ble pyntet med rosa bær…

Hortensia`n har jeg enda ikke funnet noen plass til i hagen, så den får stå i urna si litt til…

Hr og Fru Pinnsvin pynter opp lyngen på veggen…

Lyset med bark rundt, likte jeg veldig godt, og i kurven som egentlig er en blomstervase, satte jeg ned en lyng…

Selv om jeg skulle ønske sommeren varte en stund til, er jeg ganske fornøyd med å få litt mer “høstlig” pynt ved døren.
Hver årstid – sin sjarm, ikke sant?

Ønsker dere alle en riktig fin-fin ny uke!

11 kommentarer
    1. Hei hei :)Så flink du er :)Artig å sjå bildene du har lagt ut,koser meg då :).Har sjølv et lite småbruk som eg elsker å pynte og fikse på :)Tusen takk for titten,ser gjerne innom igjen .

    2. Så koselig du har det.Hvor har du kjøpt det utrolig nydelige rådyret? Den er noe av det søteste jeg har sett 🙂

    3. Så utrolig flott pyntet inngangsparti! De som ringer på denne døren vil føle seg veldig velkommen:) nesten så du må drøye litt med og åpne døren slik at de som ringer på kan stå og beundre dette flotte synet;) Kjempe fint!

    4. helt enig Line,jegliker selvsagt sommeren svært godt men jeg elsker høstfargane og den klare luften:))Du har pyntet veldig flott utenfor døra og din nye venn der var så skjønn,blir det mye vind og ruskevær får du forbarme deg over ham og gi husly i lysthuset :))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg