Mrs Bridges

Tidligere i uken var jeg så heldig å vinne disse to glassene på en tilstelning jeg var…

Syltetøy fra Mrs Bridges…

Glasset med det røde syltetøyet heter Four Berry, og er er en blanding av fire bærslag; jordbær, solbeær, rips og bringebær…
Glasset med det orange syltetøyet heter Orange marmelade with honey; og er en apelsinmarmelade med honning…

Etter å ha prøvesmakt “Four Berry” ble jeg veldig overrasket over “ekteheten” i dette syltetøyet. Det smakte helt nydelig.

Og siden jeg ikke er nysjeættig – bare “vitebegjærlig” måtte jeg Google Mrs Bridges, for å se hvilke andre godbiter denne “Fruen” hadde å tilby…

Og jammen har hun mye som ser utrolig fristende ut…

Sennep! Jeg elsker sennep!
Dette glasset ser veldig godt ut – så jeg skal derfor gå til anskaffelse av denne varianten…

Andre godsaker:

I tillegg finnes det søte fristelser for gottemumser som meg…

Men siden mine glass var en gevinst, gjenstår det nå bare å finne ut i hvilken butikk disse godsakene er å få kjøpt…

Kanskje du vet det?

Med ønske om en ny fin uke!

7 kommentarer
    1. Jeg kjøpte sukkertøy hos Christiania Glassmagasin, Østfoldhallen i fjor jul! Kanskje de har iår også:-)?

    2. De selger dem hos Christiania Glasmagasin i Osloområdet, så det kan godt henne at alle avdelingene med litt størrelse har dem. Her nede har de bare små butikker, og de har ikke hatt det tidligere – men jeg lever i håpet. Må ta en sjekkerunde igjen nå kjenner jeg, snart tid for julesennep!
      Ønsker deg en fin ny uke!
      Klem Linnette

    3. De glassene var jo dekorative i seg selv. Fristende så det absolutt ut : ) Vet ikke hvor det selges, men håper du sier i fra om du finner et sted som selger det-for hadde vært artig å prøve.
      Håper uken som kommer blir fin for deg også : )

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg