Kjærringa mi…

Kvelden er her og roen har senket seg i “Huset på landet”…

Not!

Mens jeg sitter på kjøkkenet og koser meg med en kopp kaffe, begynner den Duracellkjærringa mi å bråke!
Er det virkelig mulig? Nå som jeg skulle sitte her, helt i min egen verden…  Lese masse blogger og bare kose meg!

Da tar ho jammen frem moppen og svinger seg rundt i takten med en musikk jeg ikke engang ønsker å gjengi her.

Nå er det visst tid for rengjøring!

Selvfølgelig kan jeg ikke klage på dette…

Så jeg tar på meg øreklokkene og snur ryggen til! :-))

Nå jeg ser på bildet over, skjønner jeg at selv om barna har blitt store og lekene for lengst er byttet ut med PC og IPAD – har vi fremdeles en liten rotebøtte i huset… Men stakkars ho  Maja da… Ho må jo få ha lekene sine fremme hun da…

Ha en strålende kveld!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg