Stuen – et sted for avslapning…

Merker at det ikke er sommer lenger.
Det å ta bilder inne, kan fort by på problemer, når det er mørkt når en drar på jobb og mørkt når en kommer hjem.

Men med en dag med hjemmekontor, snek jeg meg til noen bilder i dagslys…

Siden vi stort sett befinner oss ute i sommerhalvåret, er høsten ønsket veldig velkommen her i “Huset på landet”. Da er tiden inne for sofakos og TV-titting…

Nytt regnsdyrskinn som vi har fått i gave ♥ har fått plass over sofaryggen…

Har også tatt bort 6-7 puter fra sofaene, og mannen i huset er overlykkelig! Endelig plass i sofaen var kommentaren…!

I det nye “gamle” rusikke fatet har jeg pyntet opp med en grønnplante og et hjerte…

En “høstbukett” pynter opp på hjørnebordet…

Kjenner at jeg blir lykkelig av å vite at helgen har kommet og jeg skal være hjemme og nyte kvelden i stua med god mat og god rød drikke…

Deilig med helg, ikke sant?

Ønsker deg en fin-fin fredag og en riktig god helg!

23 kommentarer

Siste innlegg