En kamp for lommeboken!

Dagene flyr avsted her hos oss – som hos de fleste andre…

Jeg er i ryddemodus! Nå har jeg endelig bestemt meg for å kaste alt det som ikke har noen betydning for meg, og som bare opptar plass…

Det er faktisk ganske irriterende når man skal sette noe inn i et skap, og noe annet detter ut!!! Og her snakker vi ALLE skap!
Mannen truer med å melde meg på en av disse TV-programmene som får skikk på deg! For her er det for mye i skapene!

Og av frykt for å dekke TV-skjermen i beste sendetid – er da tiden inne for en aldri så liten ryddesjau…

Godt i gang, det vil si at jeg hadde fylt hele annen etasje med ting fra boden, fikk jeg en liten nødtelefon… Modern trengte litt assistanse med stoler hun hadde kjøpt på Dorothea, og lurte på om jeg kunne være med en liten tur til nabobyen, Moss.
Egentlig skulle jeg ha fortsatt med ryddingen min – men selvfølgelig stilte jeg meget villig opp for å hjelpe til. ( Og det hadde selvfølgelig IKKE noe med min interesse for denne butikken å gjøre – KUN for å være til hjelp :-))  )

For hvem ønsker vel å dra til en butikk og se dette…

Eller dette…

Og disse stolene som var på tilbud hadde absolutt passet inn her på kjøkkenet…

Eller dette avlastningsbordet… Det kunne jeg hatt i stuen – for veggen bak den hvite stolen er det en ledig plass!

Men hvis jeg hadde kjøpt dette skapet! Da hadde jeg jo ikke behøvd å kaste noe særlig – for da kunne jeg jo ha satt ting inne i der!

Og rundt kjøkkenbord dere!!! Det er noe av det jeg ønsker meg mest! Men av alle ting, setter mannen i huset seg opp, og sier at han ikke vil ha rundt bord! Er det mulig det da???

Kunne hatt brukt for dette skapet også jeg…

Fine detaljer på døren…

Eller dette skapet, til halv pris… Det kunne jeg hatt i gangen!

Men stanhaftig som jeg er kjøpte jeg ingen ting! Nothing at all!!! Er det virkelig mulig?

Det som er saken er at jeg har lovet meg selv å ikke kjøpe noe nytt før jeg har ryddet og kvittet meg med alt det gamle…

Det er bare et lite problem her!
For i morgen er jeg invitert til Galleri Mimosa i Gamlebyen, på venneaften! Med spesialpriser for kvelden!!!
¨”Å ska`n gjøra da æ?”

God kveld og

8 kommentarer
    1. Så flink du var som klarte å stå imot Line. Der var det myye fint ja:)
      Her detter ting ut av skapet også, hvis det er noen trøst. Men så mangler jeg faktisk skap da;)
      Nå er straks bloggen min klar forresten. Veit jeg er treig altså.. men TTT !!! 😀
      Klemmer fra Line

    2. Jag säger JA TACK!! Så om du inte skall spendera pengar krävs det nog viljestyrka. Jag hade nog fått gjort som förslaget ovan- lämnat kortet hemma;) eller…..?

    3. Ej kan ikkje skjønne anna enn du må vere godhjerta tvers igjennom…tenk gidde å vere med på ein tur og måtte innom ein slik butikk..!!?? Og sku ej fyst ha gjort det same, ja so sku ej pinedø ha hatt opna lommeboka:-) Bra jobba! 🙂

    4. ha ha da legger du igjen visaen hjemme 🙂 men må innrømme att du har vært kjempeflinke for det var masse som gjerne hadde vært med meg hjem fra den butikken der

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg