“Ute-ting” blir “inne-ting”

“Nå har vi vaska golvet, og vi har børi ved. Nå har ho Line dratt inn kjelken og et juletre…”
Og mannen rister fremdeles på hode over mine påfunn. Det er nesten rart om han ikke pådrar seg en ørliten “viplæsj” snart…

Men ærlig talt. Det er vel ikke slik at ute-ting bare må være ute?

Det synes ikke jeg, ihvertfall 🙂

Her fortsetter juleforberedelsene, og jeg STORkoser meg. Føler at jeg snart er i rute…

Med ønske om en strålende lørdagskveld…

Helt på tampen blir jeg med på NIB sin desemberutfordring: Jul i vår hus. Om du ønsker å se flere bidra, trykk gjerne på linken!

5 kommentarer
    1. Det ble bare såå nydelig da!! Passa jo så bra sammen med ved,kjelke,nisse og den søte lykta!! Flink du er:D
      Når det gjelder mannfolka så er de festlige der de rister på hodene sine…hehe..Tror det skjer i det fleste hjem der damene har gått bananas med julepynten;p Hihii…
      Ha en flott 2.søndag i advent søte du!
      Klem<3

    2. utrolig hyggelig velkomst i entreen din,tja hvorfor ikke ta inn ute ting når en har plass til det og tingene i tillegg er så sjarmerande som dette:))ha en fin kveld da

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg