Jul ute

Ja her blir det litt mer jul for hver dag som går! Og ute må det selvfølgelig også pyntes!

Siden jeg (i hht min mann) er en “rotebøtte”  har JUL-bokstavene våre i betong blitt sporløst borte…
Eller så ligger de på en veldig lur plass, og mest sannsynlig dukker opp igjen, sånn en gang ut i juli neste år!

Derfor måtte de små hvite JUL bokstavene flytte ut…

“Bambi” fra høstpyntingen har fått bli, men han har nå fått besøk av en nisse. For nisser er JUL! ♥

Kjelken som jeg har brukt til pynt ute tidligere – har i år fått en annen plassering, så da måtte jeg på en leterunde på loftet etter noe annet å pynte med…

Og disse skøytene har ikke vært brukt på maaange år – og da kunne de jo komme til nytte som pynteobjekt!

Det har siden jeg pyntet kommet bittelitt snø, noe som gjør det sååå mye koseligere!

Hvordan der det hos deg? Pynter du ute?

10 kommentarer
    1. taubanevegen: Heia Norge!!! Det er kamptitting her også – men pausen kan man alltids bruke på noe annet…
      Tusen takk for kjempehyggelig hilsen! Håper du også viser frem “utepynten” din også! Elsker inspirasjon!!!
      Klem

    2. fruensvilje: Jeg synes det er så koselig når jeg kommer til noen som har pyntet ute. Og når det i tillegg brenner lys ute, blir det ekstra KOS. 🙂
      Men selvfølgelig er det ikke bare når man bor værutsatt! Glad det er lunt hos oss… 🙂

    3. Så koselig du har pyntet! Bordet er kjempefint og likedan den STORE lykta! 🙂 Og så er det veldig koselig å pynte med skøyter. Ja, jeg pynter også litt. Har et bord stående utenfor inngangspartiet, og det har jeg planer om å pynte litt mer før lillemors feiring på lørdag! 🙂
      Ha en fin kveld! Her blir det straks håndballkamp på tv!

    4. Såå koselig du har gjort det ute!! Jeg pynter med litt lys og noen få nisser ute,men når jeg ser på hvor lekkert du har gjort det så får jeg masse inspirasjon!!:D
      Love love love!!!
      Ha en fiiin kveld!
      Klem.

    5. koselig velkomst til huset på landet,ja førsteinntrykket betyr jo mye når en skal inn i et hjem :)jeg pynter litt utenfor men siden vi plages med sterk vind er det nok begrenset hva jeg kan ha der

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg