Pakke pakke dagen…

Hei og hopp!

Tikk, takk… Tiden går og det nærmer seg den store dagen…

Jeg er nå ferdig med innkjøp av alle julegaver, og kvelden har blitt brukt til å pakke inn de siste julegavene, i godt seldkap av julemusikk og et gass med litt rød helsedrikk.  🙂

Jeg synes det er sååå koselig å gi gavene en personlig “touch”.
Så papir, hyssing, tape og annet snacks har jeg spart på siden tidlig i høst! 

Her er en lite utkast av hva jeg har brukt…

Nå er nok – et av gjøremålene i havn, og jeg kjenner at jeg er i rute, etter gjøremålsplanen…
Det er en deilig følelse – med tanke på at jeg forr litt siden, ikke viste hvordan jeg skulle rekke alle gjøremålene!

Men en liten hemmelighet kan herved røpes… Jeg dropper rengjøring av vegger og tak! Det tar jeg helle til våren, eller no… :-))
Jul blir det lell…

27 kommentarer
    1. Leste et innlegg på nettet her om dagen; kok grønnsåpevann, så sprer lukta seg i hele huset! det skal jeg gjøre noen dager fremover… den lukten betyr så mye!

    2. Anonym: SÅ koselig med hilsen fra deg igjen, Line! Har stadig vært på besøk i bloggen din… Trodde nesten du hadde gitt deg. Men NÅ er du igang igjen ser jeg… 🙂 Bra!

    3. Siv: Så smarte vi er! Som drøyer julerengjøringa… Men du har vel kanskje en fordel – i og med at huset sikkert var rent i oktober… Det var det nok ikke her… :-))

    4. fruensvilje: Ja, ikke sant! Vaske kan man gjøre når våren er her. Gardiner henges ut i vårluften og alt er lyst og trivelig… Det er jo så mye hyggeligere enn å vaske nå på denne tiden! Skal bare kose oss nå!

    5. ernashus: Ja, det er så hyggelig å sette av tid i en ellers så hektisk periode til pakke inn gavene. Det blir så personlig – og så KOSER jeg meg når jeg holder på! Det er SÅ deilig å være ferdig! 🙂

    6. Hei Line:)
      Ingenting er så koselig som å få personlig innpakkede julegaver..er nesten som en gave i seg selv det også:)
      Kjenner jeg blir litt stressa nå..har ikke begynt å handle julegaver ennå jeg..er bestandig treg der:)
      Så fint du har pyntet til jul..koselig den gamle kjelken din var:)
      Kos deg med førjulspuslerier:)
      Klem Line E.

    7. Jeg kjenner jule-stresset sniker seg på når du skriver “pakke inn de siste julegavene” som om det var en selvfølge =) *ler*

    8. Så flink du har vært! Jeg har så vidt kommet i gang med gavene, og ingen ting er pakket enda! 🙂 Noe skal sendes, så det har jeg på stell nå! Ang rengjøring så dropper jeg og tak og vegger, og faktisk vinduer også! Vi kjøpte huset i oktober, og har drevet oppussing. Vi tar en pause i julen og fortsetter i januar.

    9. Så stilig de pakkene kommer til å bli:-) Jeg liker også å gjøre litt ekstra ut av pakkingen…lage et personlig preg på det:-) Ha en fin dag..

    10. koselig å pakke inn selv og penere blir gavene som regel også da:)jeg opplever ofte att papiret fra butikken har revnet før jeg kommer hjem,da må jeg pakke opp igjen og finne egna eske som jeg så pakker inn igjen :))ha en fortsatt hyggelig førjulstid.PS nedvask høres ut som en god plan til våren :))

    11. Veronica: Enig med deg… Noen butikker kunne droppe hele innpakkingen – mens andre gjør det såå flott! Men der er ikke værre enn å pakke opp – og pakke inn på nytt om dert er for ille :-))

    12. Så nydelig papir og stæsj du har til gavene dine. Koselig å pynte pene gaver å gi bort.
      Enig med deg og vasking – det blir tatt er til våren 🙂
      Ha en koselig kveld 🙂

    13. ja, slik er de med meg og`
      Men eg ser meg litt ann på hvilke butikk eg handler.
      Noen butikker er jo utrulig flinke og har nydelig papir osv. 😉
      Bare unngår eskene og gaveposene eg.

    14. OKBente: He-he… Ikke tøff, Bente – bare ærlig! :-)) Mitt mott er: I vårt hjem er det rent nok til å beholde helsen – og ikke mer møkkete enn at man beholder lykken!
      Kos deg vider i førjulstiden du også!
      Klem

    15. Du e tøff som tør å stå fram med at du dropper å vaske vegger og tak! 🙂 Ej også prøver å gi pakkane eit personlig touch i år. He tenkt det same i mange år, men alltid vorte med tanken. I år e enkelte pakka so koselig at ej kunne tenkt mej pakke dei opp sjøl:-) Kos dej!

    16. Veronica: Enig med deg her – men må nok innrømme at noen av gavene er “ferdigpakket” fra butikkene. Men mange har fått sitt personlige preg. KOSELIG synes jeg… 🙂

    17. ewymarie: He-he… Her må jeg nesten trekke litt på smilebåndet!!! Du har nok for det meste rett! Men papiret, stempelet og den store rullen med tape er kjøpt hos Granat i Oslo. Ellers stammer nok resten fra Fredrikstadområdet… 🙂

    18. er så koslig med hjemme-innpakka julegaver som er lagd med et varmt hjerte 🙂
      værste eg veit og ser er dei grusomme ferdig gave-eskene/posene under juletreet…
      Ser du har satt sammen og valgt med god smak 😉

    19. Så inspirerende innpakning : ) Likte alt jeg-som vanlig ; ) Og så til standard spørsmålet: Hvor er det kjøpt. Tipper i en butikk i hjembyen din ; )

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg