Godt i gang med nytt år

Borte er all julepynt…
Borte er all fet julemat…
Borte er alt av julegodteri…

Huset er rensket for JUL. Og istedet fylles fater opp med frukt og grønnsaker…

Jeg har fått ny microlinse i julegave, og nå knipses bilder i hytt og pine – uten at det virker som om jeg får noe dreis på det.
Fikk et lynkurs av min dyktige hobbyfotograf-nevø i julen. Men innen jeg kom hjem, var alt jeg hadde lært søkk borte… Snakk om å ha teflonhjerne!!!
 

Januar er som alltid en veldig travel måned for meg. 
Varetellingen på jobben er nå ENDELIG over og vi kan starte med det som er gøy! Vi skal utvide butikken til dobbel størrelse – og det GLEDER vi oss til! Tenk å slippe å gå mellom verktøy og esker – nesen med livet som innsats! Phu… Det kommer nok til å bli en del kveldsjobbing fremover, men pyttt… Det gjør ingen ting når resultatet kommer til å bli helt KANON-bra!!!

Ha en FIN kveld!

14 kommentarer
    1. Skal si det så godt ut med all den frukten! Her jobber vi fremdeles med julekakene, runde to – de som vi ikke orket ta opp av fryseren i jula fordi vi var matleie 😉
      Så spennende med ny butikk. Det kan virkelig være verdt slitet en periode, hvis man kan glede seg over det hver dag etterpå.
      Ønsker deg et riktig godt nytt år! Vi blogges 🙂
      Klem Linnette
      PS: Hvis du trenger å friske opp fotokunnskapene, er det utrolig hvor mange instruksjonsvideoer det ligger på You-tube, vi har lært mye av det vi har funnet der!

    2. Line: Hei søta!
      Fleskemate her i huset har festet seg på undertegnede… Rart, vet du! At jeg legger på meg og mannen går ned i vekt… Lurer nesten på om jeg spiser hans mat også… :-))

    3. ernashus: Så veldig koselig at du blir med videre i året som kommer! Vi har jo fulgt hverandre en lang stund vi to… 🙂
      Her i huset har vi kvittet oss med det meste av julesøtsaker, det eneste som er igjen er de kiloene som sitter klistret på kroppen min!!! :-))

    4. fruensvilje: Det er dama som har karakter det! Her har jeg tatt med rester til jobben, og foret på både kollegaer og kunder med julekaker, konfekt og julegoderi… 🙂
      Klem

    5. Lite hi: He-he… Neida, skal ikke slite meg ut! Men tror nok at en merker det når man jobber fra 08.00 – 23.00… Erfaringsmessig…
      Men det er bare en periode, og da går det fint vet du!
      Ellers – STOR takk for omtanken! 🙂
      Line

    6. Godt att hverdagen er tilbake 🙂 fruktskåla er på plass men julegodteriene minker sakte,lurer litt ned i posen til barna om dei stikker innom :))men fortsatt er der mer.Ja ja det går bra for jeg greier å la det være :))
      Lykke til med oppussingsarbeidet

    7. Sunt og godt med frukt istedet for alt det fete, søte og usunne. Innrømmer at jeg hadde et lite sjokoladekick isted, men nå er det slutt, resten går i søpla! Ha et nytt fint år, Line, koselig å følge deg videre. Klem 🙂

    8. Da blir det nok bedre på sikt med større plass på jobben tenker jeg:)
      Lurt å feie bort fleskematen med en gang mens man får jula ut, og like godt sette på ny og deilig frukt. Jeg har gjort det samme. Ikke det at det er tomt på fatet her enda.. selv om det ble fylt opp for nesten en uke siden.. og det er jo i grunn litt dårlig da;).. meeen, det går seg til. Dessuten, tror nesten vi er litt matleie etter jula her jeg.
      Ha en fin uke videre:)
      Klem fra Line

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg