Lengter etter våren…

Jeg lengter SÅ veldig til våren!

Jeg lengter etter lysere dager…
Jeg lengter etter sola som skal skinne på meg når jeg sitter i solveggen med en kaffekopp…
Jeg lengter etter en grønn hage…
Jeg lengter etter blomster som blomstere en etter en…

Sukk…

Hva gjør man da? Når man lengter SÅ ille etter våren?
Da skjønner dere – da ser jeg på repriser av hageprogram, leter igjennom hagebilder fra i fjor og drømmer meg langt, lang bort fra januar, mørke og kulde!
Og det hjelper!

En annen ting man også kan gjøre, er å kjøpe blomster! 
For det er vel ingenting som gir mer smak av våren enn det blomster gjør!

I min leting etter vår har jeg skjønt at jeg er ikke alene…

Mine hagebloggevenner har virkelig våknet til live. De planter frø og skal få MANGE og STORE blomster til sommeren!
De andre har planterom og drivhus de!
Jeg har ikke det jeg.

HALLO!  Mannen min!!!!! Jeg har ikke det jeg!
(Dere skjønner at han mener jeg fint kan ta livet av blomstene her i huset – jeg trenger ikke et drivhus (les: kapell) til det)

Men jeg skjønner dere… Jeg har en plan…
He-he…
Tante Grusom har en plan…

Ha en strålende søndag!

6 kommentarer
    1. Du er ikke alene om å lengte etter våren Line!
      Jeg liker ikke at det er så glatt jeg da, spesielt nå når jeg er ekstra redd for å falle på grunn av den voksende magen;)
      Men, men.. et par måneder til nå så begynner det å hjelpe litt håper jeg!
      Enig i at det hjelper å planlegge blomster og planter! Det er bare kos det:)
      . men du.. jeg har heller ikke drivhus altså! 😀
      Ha en fiiiin kveld kjære deg.
      Klemmer fra Line

    2. he he så du har en plan du,no blei jeg nyskjerrige :))lengter etter våren jeg også 9,5- er kaldt så nå lengter jeg etter varme mest av alt.
      Kos deg med hagemagasin og hageprogrammer,så kommer våren før vi aner ordet av det

    3. Blomster gir herlig energi. Du får snakke pent med mannen, så dukker det nok opp et drivhus skal du se : )
      Ha en din søndag og kos deg masse : )

    4. Lengter også etter våren, men immelomtiden nyter jeg bitende kulde og tenker at tar den knekken på brunsneglene, så blir sommeren min enda vakrere 🙂

    5. Skjønner deg godt, har det på samme måte. Minus 25 her i dag, så vi får bare trøste oss med bilder, bøker og godt mot. Ha en fin søndag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg