X-faktor: RØDE OG ORANGE

Nå er jeg jammen imponert over at jeg fremdeles har bilder i arkivet som viser fargene i utfordringen.
Det er jo først for et par år siden at vi begynte å lage blomsterbed.
Og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er den som knipser mest bilder av blomster…

Så mot alle odds… Jeg er fremdeles med! 🙂

I denne X-faktor konkurransen til Anne hos Moseplassen, velger jeg fargen orange.
(Selvfølgelig fordi jeg ikke har noe annet å bidra med, men det bør jeg jo ikke fortelle…)

Valmue…

En blomst som jeg synes er vakker, men som blomstrer så altfor, altfor kort tid.
Men har man mange nok, så varer jo blomstringen en stund allikevel! 🙂

Så klue her dere: Ha MANGE!

Ønsker deg en fortsatt FIN kveld, og…

8 kommentarer
    1. Orient valmuer er bare flotte og de er et farverikt innslag.
      Bare så synd blomstringstiden er så kort, nydelige bilder du har tatt.’
      Lykke til i X fakto:-)

    2. Ja, valmue er en vakker blomst. Tidligere likte jeg overhodet ikke oransje eller gule farger. Men nå.. når det nesten ikke er somre lenger, og dårlig med sol.. ja, nå vil jeg ha MASSE med de fargene i hagen! For å få litt sommerfølelse.. haha:)
      Ha en fin dag og en fin uke Line.
      Klem fra Line

    3. Hei. Enig med deg, veldig fine, men kortvarig blomstertid. Har ei rot, får den ikke til å bli stor, tror den ikke har en optimal vokstplass.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg