I ferd med å lande…

Hei og hopp!

Her kommer det omsider et lite livstegn fra meg…

På jobben har vi nå hatt den etterlengtede nyåpning av butikken, og det gikk kjempefint! Og det har nå vært to FLOTTE uker, med mange hyggelige og fornøyde kunder.
Hjemme har vi så smått kommet tilbake til oss selv, etter å ha hatt innbrudd i huset til min mor.

Med lysere og lengre dager, kommer også lysten til å gjøre noe. Derfor har jeg vært å kjøpt maling, og har derfor tenkt å begynne med å ta et lite tak på kjøkkenet. Må bare vaske litt først… Phu – kjedelig!

Nå er det mørkt ute, og all den energien og lysten jeg hadde for litt siden er nå borte. Så derfor tar jeg heller en liten tur inn i min drømmeverden…
Og mest av alt drømmer jeg om sol og sommer… Og hagen…

Sukk… Værmeldingen melder kaldt fremover, og den planen jeg hadde om å pusle i hagen til påske, ser ut til å gå rett i dass!

Får vaske litt da eller…

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg