Hagemesse 2013

Med nykokt kaffe, kvikklunsj og kroppen fullproppet med forventninger, startet turen til Lillestrøm og årets Hagemesse.
Jarle er nok en gang (les: IKKE) lykkelig for å være med sin kone på hagemessen. Men denne gangen blir det sikkert bedre,
for nå er jo svigermor med også… Hi-hi…

Vel inne ble vi møtt av fargesprakende trilleborer, flotte dekorert med friske blomster…

Og en stakkart ektemann som sikkert ble glemt igjen på hagemessen i fjor…

En utstilling fra Gros hage…

Og litt forskjellig hageredskap…

Vi startet i hall C, hvor Plantasjen hadde nesten hele hallen.
Da var jeg så lykkelig at fotoapparatet ble helt glemt. Og jeg kom ikke på det før langt inne i hall B…

Sjekk denne gass-utepeisen…

Den fantes i to størrelser, men jeg likte naturligvis den største best, siden det der var plass til en flaske vin og et par vinglass…

Likte også dette bordet, og tenkte at det er mye lettere for “noen” og lage et slikt bord til meg, om jeg tar et bilde av det, istede for kun å forklare…
(“tog du han, Jarle?”)

Og så var det drivhus der og da…

Og så var det blomster…

Levende og døde…

Plante i pallekarmer, var en artig ide…

Vakre tulipaner…

Og noen gamle hageredskaper til pynt…

En sofa av gress med bord av takløk…

Og med egen “bodygard” for handlevogna var jeg sååå fornøyd.
Jeg kunne bare svinse rundt og titte, helt uten bekymring for at noe skulle bli borte…

Og nå gleder jeg meg til å pakke opp og vise dere alt det fine jeg kjøpte…

Med ønske om en FIN søndag…

(MEN… For å rettferdiggjøre min manns innsats, kan det hende at jeg glemte å nevne for dere – at jeg sa til han at det var jakt og fritidsmesse samtidig… )
UNSKYLD Jarle… ♥ ♥ ♥

16 kommentarer
    1. Anne Kari: Så koselig med en hilsen fra deg!
      Det er ikke alltid tiden strekker til, men det kommer en ny messe igjen, og da kanskje du får anledning. Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med messa i år.
      Line

    2. sissel Dyrhaug: Tusen takk for hyggelig hilsen, søte deg! Vi får bare smøre oss med tålmodighet og vente på at varmen kommer, så det kan bli litt haging. Her er det så og si snøfritt da, heldigvis!
      God klem fra Line

    3. fruensvilje: Ja, jeg har en fantastisk mann! Mulig at jeg glemte å neve i innlegget at jeg kanskje kan ha sagt til han at det var “Jakt og fritidsmesse” samtidig… Det var det nemlig i fjor, og da trodde jeg at det var det i år også… :-))
      Nå er det bare å vente på varmen og haging ute!
      God klem

    4. Åh det der hørtes ut som en veldig inspirerende visitt! Jeg får sjekke om det kommer noen hagemesser opp her i området også! Foreløbig ligger hagen i dvale, under 50 cm snø! Så jeg tror jeg har litt god tid på meg!

    5. Så bra at du har lagt inn alle disse bildene, tusen takk! Tiden strakk bare ikke til i år, men da fikk jeg jo hentet masse inspirasjon hos deg. Anne Kari

    6. Åååå hagemessen. Skulle så gjerne tilbrakt en hel helg der. Takk for fine bilder 🙂 Nå kan jeg sitte her å se ut i regnet og drømme om vår og sommer. Utrolig praktisk å ha noen til å passe på handlevognen. Moro å svinse rundt på skattejakt 🙂 Gleder meg til å se hva du har kjøpt 🙂

    7. Så heldig du er som kan reise på hagemesser,jeg gleder meg til å se hva du har kjøpt. Jeg liker bloggen din kjempegodt,og jeg synes du er så flink.Her på Møe er det så mye snø enda,vi fikk snøen til påske vi “sjø”så det er ikke mye haging her enda. Ha en fin søndag videre. Sissel.

    8. God morgen Line :))Du hvet det att du har en fantastisk flott ektemann :))hadde aldrig i verden fått min med på en slik messe hi hi ,og så kjekk som din er så er jeg helt sikker på att han lager et slikt flott bord til deg:))blir spennende å se hva som får komme inn i din hage i år

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg