Sommerens postkort

Du vet du har hatt en FIN ferie når badevekten når nye rekorder, kroppen ser ut som et tofarga verdenskart med forhøyninger både her og der, og når pulsen stiger bare man beveger seg i noe annet en snegle-fart!

Det er kanksje ikke så rart når man tilbringer timer i denne…

Istedet for å bevege seg!

Og når man velger en god bok i solstolen…

I stedet for en lang svømmetur!

Her er plassen vi har tilbrakt hele 16 dager av årets sommerferie.

Vi er HELDIG som har en slik familie-hytte, hvor vi samles og har det godt i sammen!

Grilling er et “must” om sommeren…

Og det har nok gått med noen kilo kjøtt på denne her i sommer! 🙂

Og stakkar svigersønn, som er snekker, ble satt i arbeid – IGJEN!

Her henger`n opp bærebjelken til den nye markisen… 
Tusen takk, Harald! 🙂 

Jeg ble litt sliten av å se på han arbeidet, så da måtte jeg hvile litt i strandstolen igjen…  :-))

Feriens hobby ble luftgevær skyting!

Søskenkjærlighet…. ♥

Småprat i vannkanten…

Besøk av gode venner…

Sommer`n er HERLIG!

Kunne ikke hatt en bedre ferie!

 

8 kommentarer
    1. Line: Opp-ned døgn er et must i ferien! Og kiloene likeså…
      Skjønner godt at du stor-koser deg med tulla. Det er leeenge siden jeg hadde en slik liten god-klump!
      Lykke til med Veslas skolestart. Det gjør noe med et mammahjerte <3

      Mange gode klemmer til deg også!

    2. For et herlig innlegg Line! Jeg kan absolutt se at dere har kost dere i sommer.. med strandstol og bok i vannkanten,småsysler, familieliv, grilling, venner.. ja, og selvsagt.. sommerferiekiloene må man jo ha.. haha. Det gjør vel ingenting:) Hytta og landstedet deres ser fortreffelig ut! Kjempekoselig.
      Her er vi inne i siste uka med ferie før allemannalle skal tilbake til jobb og skole bortsett fra meg og lille Kristin skal være hjemme i permisjon. Vesla vår på 5 1/2 år skal begynne i 1. klasse og det er litt rart å tenke på at hun har blitt så stor. Lille Kristin er en skikkelig god-klump som vi koser oss med i bøtter og spann. Siste baby her i huset, og vi nyyyter henne!:) Idag lo hun for første gang.. 2 mnd! Herlig:)
      Nå er det kvelden for meg. Jøje meg.. vi har alle snudd døgnene opp-ned i ferien vi. Hohoho… 🙂
      Klemmer fra Line

    3. Så herlig beliggenhet og så flott hytta så ut! Høres og ser ut som dere har kost dere, ja! 🙂
      God søndagskveld, og nyt ferien videre, hvis du fremdeles har ferie da! 😉 Jeg har ferie i to uker til! 🙂

    4. dandilion: Ja, det er deilig å ha et slikt sted å reise til! 🙂
      Så kjedelig med allergi. Og så for gress!!! Det er det jo over alt.
      Ser ut som dere får en flott hage, godt gjennomtenkt og planlagt! 🙂

    5. Akkurat slik sommeren skal være – helt nydelig sted dere har, og for en sommer vi har hatt.
      Her er jeg heller ikke venn med badevekta etter ferien – joggeskoa har støvet ned og treningstoppen er blitt trang 🙂 🙂 Skjerpings på mandag 🙂

    6. Den familiehytta deres ligger flott til. Kjekt å samles slik 🙂 Vi var i Danmark noen dager med familien min. Vi har også et hus vi kan reise til, men det blir ikke så mye sommerstid siden jeg er allergisk mot gress. Har nesten ikke merket noe til allergien i år, bare litt nysing pg kløing dann og vann. I den nye hagen vår har vi ikke gress og skal heller ikke ha det. Jeg har kjent i sommer at det er et godt valg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg