Morgenstund

I dag ble jeg møtt av solstråler som lyste inn i stuen. 
Det var et herlig syn! Siden høsten kom, har det den siste tiden vært mørkt når jeg kommer ned trappen på morgenen.   

Ukene flyr av sted. Og jeg som gledet meg til høstkvelder, med peiskos og blogging fra kjøkkenet, har dessverre ikke kommet dit enda.

Siden sist har vi hatt “siste helgen” på hytta. Og nå er den vinterkonservert, tømt for mat og drikke, utemølber er satt inn og vimpelen er nede… Hytta er klargjort for vinteren.

Vi har også hatt en fin helg i Gøteborg, sammen med gode venner. 

I dag sto jeg opp ekstra tidlig for å ha min “kvalitet-stund” på kjøkkenet.
Stillheten i huset, nykokt kaffe og litt tid helt for meg selv på morgenen… Det er GODT det!

Straks kommer mannen tuslende, og da blir det litt frokost, før vi hopper i arbeidstøyet.
Vi har omsider begynt å kappe og klyve det tømmeret vi hentet i vinter…
Men siden vi hadde nok ved på lager, til kommende vinter, har vi liksom aldri komment igang med den. Før i går, da!

Med ønske om en strålende dag…

6 kommentarer
    1. Strikkeogheklelise: Jul!!! Himmel og hav – det er sant. Det kan jammen bli spennende å se om jeg rekker det jeg skal før jul i år… 🙂 He-he… Jul blir det vel okke som.
      Line

    2. Så koselig du har det . Ja tiden flyr fort , julen kommer før vi er klare for den . 😊😊😊

    3. Koslige bilder og kjekt att du finner litt bloggtid innimellom :))Vi har også fåt vinterklarert hytta bedre å ta det for tidlig enn for seint,kommer det snø kommer iallefall ikke vi oss opp til hytta.
      Tenker ting roer seg litt mere etterhvert som høstmørket og frosten kommer sigende ennå mere.
      Ha en fin kveld da

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg