Det går likar no…

For – endelig har jeg en slik dag som jeg har ventet så lenge på! En “pusle inne og kose meg” dag.

Tror endelig inne-tiden har begynt etter en lang ute-tid, med hage i fokus. Nå har jeg tatt livet av sommerblomstene som ikke kan overvintre. Pelargonianene og Engletrompetene er trygt plassert innomhus.  Så nå gjenstår bare en siste “finish” så ligger hagen på vent til neste år. Men det tar vi til helgen kanskje…

Ettermiddagene nå, er satt av til innetid.
Og nå har jeg omsider begynt å finne tilbake huset igjen… Ikke missforstå! Det er lenge til alt er som det skal. Men nå har jeg fått igjen gleden av å pynte og stelle inne igjen. Nå byttes hageblogger, med interiørblogger. Og lysten til å kjøpe nye ting er absolutt til stede! 🙂

Det resulterte i et “lyn-besøk” i Galleri Mimosa, hvor jeg hadde sett dette lekre fatet fra Riviera Maison…

Og denne hestebysten likte jeg godt…

Kjøkkenet er favoritt-rommet i huset. Selv med den (fremdeles) røde kjøkkeninnredningen…

Her samles familien og praten går, uforstyrret av tv og andre uro-momenter.
Og når resten av familien inntar sofaen, sitter jeg her med pcèn og koser meg med å lese blogger og annet lesestoff…

Levende lys… Å som jeg liker levende lys!

Nye krukker som jeg bruker til kaffe og sukker…

Og et duftlys, som gjør at jeg “tror” huset er nyvasket… :-))

I kveld har jeg laget Mexicansk kylling-gryte. Dermed er middagen for i morgen i boks.

Og toppen av kaka er at Jarle har gått til angrep på den STORE strykehaugen…

Himmel og hav! Bare MÅ elske den mannen! ♥ ♥ ♥

Ja, dere… Det er jammen godt å være inne når det regner og blåser ute.
Flere enn meg som liker høsten når det stormer, og det er godt og varmt inne?

Uansett… Ha en fortsatt FIN kveld!

14 kommentarer

Siste innlegg