Peis på kjøkkenet er kost.

God formiddag den 3. søndag i advent!
Det blir stadig mer “julete” her i huset. Men av en grunn jeg ikke helt forstår, har jeg ikke lyst til å pynte opp med så veldig mye julepynt… Merkelig! Jeg som tidligere har pyntet hver eneste krik og krok.

Men for all del… Jul blir det!

Enn så lenge sitter jeg ved kjøkkenbordet og koser meg med kaffe og julekaker.
Jeg niholder på min kaffekopp, i frykt for at Jarle skal ta feil av koppene våre. Han dypper nemlig julekaker i kaffen sin.
Og jeg orker ikke tanken på å hvordan det ser ut oppi den koppen etter noen dypp…
 
I dag skal vi snart ut å kjøpe juletre, og de siste julegavene.

Ha en fin 3. advent da dere…   ♥

2 kommentarer
    1. he he så du liker ikke kakesmuler i kaffen din :))men jeg skjønner deg godt for det vil ikke jeg heller ha.
      Synes du har fått det så koselig på kjøkkenet no :))og straks juletreet er plasert i stuen ja da trengs det ikke mere for da er det jul :))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg