For mye av alt

Livet i “Huset på landet” går videre som det pleier.
Mannen og jeg har fremdeles forskjellig oppfatninger om hva som er viktig å ha. Jeg mener selvfølgelig at det er en absolutt nødvendighet med sofaen fylt opp av deilige og pene pynteputer, mens han river seg i håret og lurer på hvor i all verden han skal få plass til å sitte…

Gårdagens tema var kjøkkenbenken…
Kjøkkenbenken har en tendens til å bli fylt opp av forskjellig pynt og praktiske hjelpemidler. Selvfølgelig fordi jeg mener det er viktig å ha alt dette på benken, fordi det er pent og jeg liker pene ting. Mens han blir frustrert og lurer på hvor han skal sette fra seg pyntetinga fra kjøkkenbordet, når han skal dekke bordet (for selvfølgelig er det jo pynt der også).

Ja, ja… Det er jo viktig med utfordringer, da :-))

Men som den gode kona jeg er har jeg rydda benken…

Se så fin tørkerullholder vi har fått! 🙂
Den er nemlig ny…

Og med ny tørkerullholder, kom lysten til å rydde benken…

Hortensian har fått en ny plass på kjøkkenbenken, og dermed har den nå økt sin sjanse til å overleve med ca 90%.
Siden jeg lager mat hver dag, vil jeg derfor se at den begynnere å henge med bladene, og kan derfor redde den før det er for sent…

Og se her da dere… Er ikke den benken ryddig så vet ikke jeg!

 Ha en fin søndag!

 

 

 

6 kommentarer
    1. Så fint det ble da, tror jeg aldri har sett så lite pynt på kjøkken benken før. Men det ble jammen meg fint 🙂 og jeg viste nesten ikke at det var så mye benke plass engang 😛

    2. god morgen,ja du hadde en ryddige kjøkkenbenk så der er det plass til masse :))værre hos meg da hi hi ,da skulle mannen iallefall fått revet av seg manken hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg