For glamorous people with dirty nails

Hei!

Vi holder fremdeles på med “Prosjekt platting”, men siden min kjære ektemann hadde ansvaret for kamera en bitteliten stund, er det nå sporløst forsvunnet!  Men det dukker nok plutselig opp skal du se, så i mellomtiden jeg kan jo alltids vise frem hageslangen som jeg hadde ønsket meg i laaaang til, og som jeg ble SÅ glad for å få i bursdagsgave i fjor, og som nå endelig har kommet opp på veggen…

Hvit og lekker…

Riktig så snasen… :-))

Rørlegger ble bestilt, og ny utekran kom opp…

Pen å se på…

Dekorativ på veggen…

Men du verden så dårlig kvalitet!
Stiv og uhåndterlig! Og ikke til å anbefale til noe annet enn pynt…

Da er det bedre å bruke vannkanna…

4 kommentarer
    1. så dumt att den ikke var god i bruk da,men fin var den :)) her har jeg koblet ihop 2 slangevogner + to enkle slanger så jeg kan sette på vannsprederen i hele hagen :))det blir det aller enkleste så tørt som vi har det nå

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg