Høne pøne svart og hvit…

For fire år siden måtte hønene på gården reise til de “evige jaktmarker”.
Og for å være ærlig har jeg savnet å se de går trippende rundt i hagen.

Gleden ble derfor veldig stor da jeg kom over disse på hagemessen!

Er de ikke flotte der de står i hagen!

Ikke galer hanen, og det blir dårlig med egg…

Men “jakt/drapsmaskinen” Maja har funnet seg godt til rette med dem, og jeg blir glad når jeg ser på dem.

Så nå er det høner på gården igjen!

GOD PÅSKE! Fra alle oss i “Huset på landet”.

10 kommentarer
    1. Anonym: Hønene kjøpte jeg på Hagemessen, men etter å ha studert Utstillerlisten kom jeg frem til at det er hos Solstad Gartneri, i Drammen som solgte de.
      Ser at de har egen Facebookside også.
      Ha en fin kveld!

    2. det er ikke butikk egentlig det som er her :))det er faktisk en gammel løde som har blitt lit forvandlet til litt forskjellige utsalg,jeg har ikke besøkt det selv ennå men vil når anledningen byr seg

    3. kjempefine var dei :))har lurt på om jeg også skal skaffe meg dyr på gården igjen :)men ikke helt bestemt ennå,ikke langt fra oss selger dei alle typer gårsdur og dei er også utrolig flotte

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg