I hagen…

I hagen… Der har vi stort sett “bodd” de siste dagene.
Og for noen dager!
For et vær! Å bo på Østlandet nå for tiden er helt greit, kjenner jeg 🙂
 
Påsken i år har vi tilbrakt i hagen. Vi har fått unnagjort et skikkelig «vår-røsk”.

Vi har raket, klipt gresset (på påskeaften FØR kl. 16.00 må vite), ryddet i hageboden, ryddet i garasjen, satt ned noen
kant-sten, sådd sommerblomster, plantet stauder og blomsterløker (hele 275 løk!), luket og gjødslet bedene, vasket verandagulvet og drukket litervis med kaffe! 
Og hatt mange, mange pauser i solen. 🙂

DEILIG!

I morgen starter vi med våronna på jordene.  Så nå blir det noen dager som det vil gå slag i slag.

Og jeg GLEDER meg til det blir grønne jorder igjen!

Ha en fin ny uke!

5 kommentarer
    1. 275 blomsterløk hadde blitt rene festmåtidet for hjorten hos oss :))jeg plantet noen få villtulipanløker i fjor,det hadde dannet seg små blomsterknopper til påske,men det var før hjorten snuste seg frem og spiste alt sammen :(men kost meg ute har jeg virkelig gjort uansett,har jo vært altfo fint til å sitte inne

    2. Kjenner meg litt igjen kan en trygt si. Jobbet i hagen siden langfredag, og har kost meg masse.:) Flink dere har vært.:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg