Pyntet til sommerfest

 

I går hadde vi sommerfest  på gården og med strålende sol, koselige gjester, deilig mat og drikke – hadde vi en veldig hyggelig kveld.

Det er så gøy å arrangere selskap! 
Å planlegge hva man skal spise, hvordan man skal dekke bordet og hvordan man skal pynte – det er noe jeg har gledet meg over i en lang periode.

Denne gangen valgte jeg å duse beigetoner sammen med hvite blomster og lys…

Lysestaker ble snudd på hode og fungerte som blomstervaser

Maten var en blanding av kjøpt og hjemmelaget tapas…

Lyktene ble hengt opp i trærne og er fine både når det er lyst og når det er mørkt…

Jeg synes de gjør seg så godt at jeg nesten ikke har lyst til å ta de ned igjen.

Er ikke hver dag “en fest” da? 🙂


#sommerfest #hage #tapas #lampe #lys #borddekking

15 kommentarer

Siste innlegg