Sommer i lysthuset

Phu… Det er varmt om dagen!
Ikke ta det som en klage, men heller bare noe jeg har notert meg, og som jeg deler med alle dere som selvfølgelig ikke har merket det… !

Nå som vi er ferdig med skifer-plattingen, kommer neste prosjekt på banen. Det vil si skråningen ved trappa på plattingen, og ny trapp og beplantning i skråningen ned til gressplenen.

Men nå som det er så varmt, går det veldig saaaaakte…

Jeg trives mye heller i skyggen med noe kaldt å drikke!

Lyshuset har vi heldigvis ikke brukt så mye i sommer, siden været tillater oss å sitte ute. Men det er jo hyggelig å pynte litt der allikevel.

Denne kombinerte vasen/lysestake som jeg fikk av mine kollegaer, har jeg blitt SÅ glad i.
Og putter oppi litt forskjellige blomster, ettersom vi har i hagen…

Pelargonianene i vinduene har jeg hatt fra i fjor, og DET er jeg stolt av det!

Drikkepause…

Godt med kaldt isvann i varmen. Og med litt lime eller sitron i blir det ekstra forfriskende.

Og litt flere blomster…

Med ønske om en fortsatt FIN sommer til dere alle!

#sommer #lyshus #blomster #kos #hygge #isvann #pelargonia

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg