Ny hagebenk

Dagene går og jeg planter og planter, i sol og i regn. Jarle har vært svært så hjelpsom med å skuffe jord til skråningen. Jeg var nok litt tøff i tryne da jeg sa at det var “min” ting, for etter å ha spadd en lasteskuff med våt jord, var undertegnede mer en nok fornøyd, og synes absolutt det var godt med litt hjelp…

Det meste av det jeg fikk av Linn, er nå i jorden. Og jeg har vært på Hageland og tømt lommeboka igjen. Det ble mye fint, og jeg gleder meg til å vise det frem når det er i jorden.

I mellomtiden kan jeg vise dere at Jarles “drømmebenk” endelig har kommet, og nå står den på plassen sin…

Jarle så en benk lik denne, på Color Fantasy for ca 8-9 år siden, og han har ønsket seg den siden…

Men ikke har vi funnet den noen sted – før nå…

Og ikke har vi hatt noen plass å ha den – før nå…

Og lykken er stor når man finner det man leter etter – etter mange, mange år.

 

#Haddonstone #benk #hage

11 kommentarer
    1. fruensvilje: Ja, det blir spennende til neste år!
      Det er masse som er plantet som er klipt helt ned, så det ser ikke så fint ut nå akkurat. Men til neste år! Ja da hjelper det nok. 🙂

    2. Den Lykkelige Hagen: Er ikke helt sikker, men jeg tror den er laget av støpt kalkstein. Prøvde å gå inn på sidene til Haddonstone, og det var det eneste som sto oppført.
      Line

    3. bentemay: Takk søte deg! Det hjelper nå. Endelig begynner de “stygge” områdene i hagen å ta form. Men det er mye igjen… Litt hvert år så blir det nok bra til slutt! 🙂
      Line

    4. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, ikke sant! Og så er det viktig å glede seg over det man har fått til. Vi må liksom ut å se på krakken, plattingen og trappa hver dag… Og da blir vi så glade så! 🙂

    5. skjønner godt att Jarle ville ha en slik benk,den var jo aldeles nydelig og passet svært godt inn i hagen deres :)) veldig kjekt å kunne ønske seg noe for så å få drømmen flere år senere.
      Det blir spennende å se hagen når den gror seg til,det blir vel ikke før til neste år tenker eg:)) men da har dere mye å glede dere til gjennom hele vinteren :))

    6. Det er så utrolig kjekt å gå rundt å ønske seg noe. Planlegge hvordan det skal bli, og ikke minst komme i mål.
      Ja det kan ta noen år, men det er jo ikke det som er det viktigste her da. Viktigste er jo at han endelig klarte det.
      Flott ble det, og jeg tror dere får mye glede av den plassen der nå..)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg