Inngangspartiet høstpyntet

Hei!
Et lite livstegn her i fra “Huset på landet”, etter et plutselig veldig langt fravær.
To besøk av “Tor med hammer`n”  i høst har gjort at vi har vært uten internett i flere uker. Og så går jo dagene så himla fort!

Men tenk så deilig… Høsten har nå kommet for fullt. 
Jeg har kapitulert, og innrømmer herved at jeg nå er fornøyd med hageaktiviteter.

Det som skulle plantes i jorden er i jorden.
Sommerblomstene har nå fått nytt tilholdssted i komposten, og blitt erstattet av høstplanter.

Lykter i flere varianter pynter opp…

Konger i en kurv…

Lyng surret rundt en ståltråd, formet som et hjerte, ble det litt ekstra pynt på veggkrukka…

Ja! Jeg kjenner at jeg liker at høsten er her.

Den gode friske luften…
Løvet daler ned…
Mørkere kvelder…
Levende lys…
Innekos…

Å ja! Dere… Er det ikke godt med høsten!

12 kommentarer
    1. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Så godt å høre at du også koser deg. Det har jo vært et fantastisk år, værmessig. I hvertfall her på Østlandet. Både vinter, vår, sommer og så langt høst! Deilig!
      Det er viktig å kose seg. 🙂
      Line

    2. Høsten er herlig den. Har opplevd en så flott høst som jeg ikke kan huske på mange år nå. Har vært ute hver dag og gått i fjellet. Prioriteringene har blitt litt annerledes. Så ja jeg gleder meg over hver flotte dag vi får nå. Tenner lys og koser meg.

    3. Line (I et lite Norgesglass): Takk for det, Line! 🙂
      Ja, jeg også er glad i høsten. Liker egentlig alltid når årstidene skifter. Godt med litt av alt, nå har jeg jammen begynt å lukte litt på julen jeg… :-))
      Line

    4. fruensvilje: Ja, ikke sant! Gleder meg allerede til neste sommer. Men det er godt med litt mer innetid og ro.
      Vi er faktisk ganske flinke til å dra ut kontaktene, men når tordneværet kommer på natten, helt uventet, er det lett å gå på en smell…
      Koselig å være tilbake med bloggen igjen, får håpe nettet holder seg oppe nå da…
      Takk for hyggelig hilsen fra deg, som alltid, Connie! 🙂
      Klem Line

    5. Den Lykkelige Hagen: Takk for det, søte deg. 🙂
      Nå har jeg holdt på ute og i hagen stort sett det siste halve året, så jeg kjenner at det er godt med høsten og litt innetid. Men gleder meg allerede til neste vår og sommer for å se hvordan det nyplantede blir… 🙂
      Line

    6. Ja, jeg er helt enig med deg – det er godt med høst! Det er koselig tid synes jeg 🙂 Fine farger og frisk og klar luft. Fint inngangsparti du har laget. Lyng og lykter er jo et “must” nå på høsten 🙂 Det var veldig fint med kurven med kongler i.
      Ha en god høst-uke.

    7. kjekt å høre fra deg igjen :)men å gå i ukevis uten nett det er verre,torevær er ikke å spøke med ,da er det best å dra ut stikkontakter 🙂
      Nydelig høstpyntet inngangsparti,noe slikt nytter ikke hos oss for her tar vinden med seg det meste.
      Vi får kose oss med inne aktiviteter no og glede oss til neste års sommersesong 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg