VIP-night i blomsterbutikken

Tenk så hyggelig å bli invitert på lukket kveld i en av mine favorittbutikker!

Vi gjorde entre på rød løper, i blant lykter med brennende lys, lyng og andre høstplanter flott arrangert på utsiden.

For så å kunne gå rundt i fred og ro for å titte på alt av både blomster, planter, pynt og klær…

Hele butikken er i den rustikke stilen jeg elsker…

Fargene som går igjen er klart noe jeg liker…

Vi fikk også et lite kurs i hvordan gjøre om en kleshenger fra renseri, til et vakkert hjerte…

Litt godt å spise og drikke…

Et herlig utvalg av klær og smykker…

Inspirasjon til å dekke et flott høstbord…

Synd tiden gikk så fort…

Og at jeg ikke har veggplass til denne lekkerbisken av en klokke… ?

Takker Lise og jentene i Fredrikstad Blomster for noen koselige timer i en herlig butikk!

Fikk kjøpt med meg noen godbiter jeg selvfølgelig… 🙂

God helg kjære bloggevenner! ♥

14 kommentarer

Siste innlegg