Vår i luften

Endelig merker jeg at det går mot lysere tider…
Det er lysere både på morgenen og på ettermiddagen. I dag skinte til og med solen på vei hjem fra jobb.

Og det er SÅ utrolig godt!
Nå nærmer det seg min favoritt-årstid… Våren og sommeren!

Og når blomsterbutikkene fylles med vårblomster – ja da kjenner jeg virkelig “duften av vår”!

Og med Perleblomster i hus, kommer jeg i skikkelig vårstemning!

Vakker blå skapning…

Og treet som jeg kjøpte før jul, som da var pyntet med julelys, blir omhyggelig passet på, slik at den ikke skal dø av vannmangel, men skal klare seg inne i huset til “tante-Grusom” helt til den kan plantes ut.

Jepp! Jeg kjenner at jeg er fornøyd nå. Selv om jeg har ikke startet med såingen enda. Jeg har jo en del frø fra fjorårets sommerblomster liggende, men SNART skal de komme i jorden!

Noen som har startet med såingen enda?

10 kommentarer
    1. Kari Stenbock Pedersen: Nå har jeg omsider startet både såing og litt stell av pelargonia, fuksia og engletrompetene som har overvintret i lysthuset. Å det er sååå deilig! 🙂

    2. fruensvilje: Å snøklokker… De er vakre de!!!
      Og det er noe jeg angrer på hver vinter, at jeg ikke plantet 100-vis av snøklokkeløker.
      Men til høsten – sier jeg bare… DA skal det bli andre boller! 🙂
      Line

    3. Åse Helen: Ja, jeg klarte ikke å vente lenger. Har startet med vårpynting jeg.
      Kommoden var et impulskjøp, som jeg egentlig er veldig fornøyd med 🙂
      FIN søndag!
      Line

    4. annebe: Ja, nå har jeg kjøpt 3. runde med perleblomster. Og det som er så fint er at når de begynner å se skrantne ut, setter jeg de bort for å plante de ut så fort det er mulig.
      Deilig tid vi går i møte ja… 🙂
      Line

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg