Rosebuen

Hei og god kveld mine kjære bloggevenner!

Her raser tiden av sted, og jeg har egentlig såååå mye å fortelle! Minstejenta har nå forlatt rede og reist til USA for å jobbe hos Disney på Epocot senteret i et helt år. Mellomstejenta har flytta i leilighet, og eldstejenta har kjøpt seg hus sammen med sin utkårede. ♥ ♥ ♥

Her i hagen skammer jeg meg over årets innsats. Det skulle vært vannet og gjødslet MYE mer enn jeg har gjort, derfor vokser det heller ikke helt så bra som jeg ønsker…

Men det er tross alt stor forskjell fra i fjor, da vi satt opp rosebuen og plantet.

Når man tenker på at det i fjor bare var en skråning med ugress, er det jo tross alt ikke så ille. Klematis, roser, sommerfuglbusk, prydkattemynte og krypbusker vokser seg frem, litt etter litt!

Med ønske om en ny fin uke til dere alle…

 

7 kommentarer
    1. Spesiell fase for deg nå med alle tre jentene ute av “redet”. Det har jo skjedd utrolig mye på ett hage-år hos deg. Det er lett å ønske seg at alt skal gå fortere:) Så vakkert så vakkert med roseportalen. Snart dekkes den av blomster skal du se:) Ha en fin kveld.
      Jannicke

    2. fruensvilje: Ja, det er nok et spesielt år i år. Men jeg er ikke fornøyd med utviklingen i hagen. Mange av plantene har tatt overhånd, slik at andre har blitt helt borte. Må nok dele og flytte litt nå for å få tilbake litt kontroll på plantene igjen.
      Men det er vel slik det er å ha en hage… 🙂

    3. synes helt ærlig att den skråningen såg både flott og velgrodd ut :)) du er nok bare litt streng med deg selv.
      Sommeren har vær merkelig for mange og det har gitt dårlige vekstvilkår i hagene rundt omkring ,kjørt forbi en eplebonde i går ja han har plommer også og jeg kunne ikke se et eneste frukt i trea hans

    4. Høres ut som om at det skjer mye spennende hjemme hos dere, og dine.
      Hage er og blir hage. Du har fått gjort mye i år også..
      Det er bare det at du ville så gjeren gjort litt mere. Kjenner meg igjen der.. Slik er vi.
      Det blir lekkert når den er kommet helt opp og rundt. Bare vent og se…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg