Du grønne glitrende tre…

Ja da var tre i hus og vi har pynta det etter beste evne! Kællen ble frisk nok (for meg i hvert fall) til å bidra, så da ligger vi godt an etter mitt tidskjema. Og det er bra!

Vi har tidligere pyntet treet med røde kuler, men de siste årene har vi  (jeg) valgt hvit og sølv. Åååå!!! Jeg synes det er SÅÅÅ pent!

Glasskule med hvit broderi…

SONY DSC

Favoritt-lenkene med isbiter…

SONY DSC

Kuler med sølvpynt…

SONY DSC

STORE sølvstjerner, nye av året…

SONY DSC

Og her er det ferdig pyntet!

SONY DSC

Rudolf, som tidligere har stått på trappen til jul, har i år fått lov til å komme inn, og står så praktfull og flott i givakt ved siden av treet.

SONY DSC

Så, slik ser altså vårt juletre ut i år!

Og tradisjonen tro, står nissen ved siden av…

SONY DSC

Jeg er glad og riktig så fornøyd! 

Samtidig håper jeg at dere andre også er fornøyde når deres juletre står pyntet til jul. Et juletre er ikke bare et juletre, men det er tradisjoner og minner som kommer frem. Derfor er det så fint at hver og en pynter treet slik de vil.

Nå kjenner jeg julestemningen dere… ♥

Julemusikken som er min favoritt er Gregorian Christmas Chants ♥ ♥ ♥ 

#jul #juletre #pyntetiljul #Christmas #Christmastree #norwegianchristmas

3 kommentarer
    1. Så koselig det ble. Vakkert med den pynten din og for en fin bukk! Har du laget den selv? Jammen godt at mannen ble frisk nok til å hjelpe deg med treet. Her ble det ikke trepynting i kveld. Barnebarnet kom på overnatting, så det ble kortspill, litt tv, rundstykker og kos i stedet. Men treet kommer fram til jul likevel, tenker jeg. Ha en herlig kveld.

    2. så bra at du fant julestemningen no da )) og treet var utrolig fint.
      Her skal treet på plass i morgen,og det glederjeg meg til også )) nyt julehjemmet no ))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg