Så kom vinter`n…

Midt i mine rose og sommerfantasier kom snøen dalene. Ikke bare litt men MASSE snø!
Så denne helgen føler jeg stort sett har gått med til snømåking…

Så på søndag ettermiddag, etter 4 timer med måking, så vi oss fornøyde med oppgaven og tente i bålpanna…

Da ble det et par timer rundt bålet med grilling av pølser og en bitteliten øl, før vi gikk inn.

Jeg er sliten.

Og nå har Jarle gjort klart  og jeg er invitert på “gutterommet” med dyne og snart “Åndenes makt” på tv.

Jeg er sliten og veldig fornøyd… 🙂

Med dette ønsker en trøtt undertegnede en fortsatt fin kveld og en fin-fin ny uke til dere alle!

8 kommentarer
    1. natheless: Ja, da kom det ned en god vending med trim 🙂 Og når den snøen først har kommet, og vi har måkt, kan den få lov å ligge noen dager. Samme hvor mye jeg lengter til vår og sommer må jeg jo innrømme at det er veldig så pent med snø.
      Ha en fin dag!
      Klem

    2. Litt av en snømengde vi fikk. Men det ble jo så vakkert både her, og foran bålpanna hos dere! Tungt med snømåking, men vi er heldige å ha snøfreser. Mannen i huset tok både alt hos oss og hos naboen, men det tok et par timer det også. I natt kom det jo litt til, så nå er det min tur til å rydde snø. Ha en vakker dag denne mandagen i vinterland! Klemsiklem 🙂

    3. Flinke dere! Vel fortjent med pølse & pils da 🙂 Dyna på sofan her og…, selv om jeg ikke har måka snø 🙂 Kos deg med Åndenes makt. Etter 4 timers “treningsøkt” fortjener du nok et lite glass rødvin og, tenker jeg 🙂 Klem

    4. så flink dere er til å kose dere ,selv i vinterlandet,kos ved bålbanna og grilling av pølser var en fin måte å belønne seg selv etter iherdig snømåking )) håper du har fått kost deg godt i kveld

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg