Hjemmelagde blomsterstøtter

Det er vinter og februar.
Jeg liker fremdeles ikke vinteren, og venter så veldig, så veldig på våren. Men når det først er slik at man ikke kan gjøre noe ute, så får vi finne på noe annet…

Vi lager blomsterstøtter!

SONY DSC

Jarle er sveisegutt…

Og jeg er slipejente…

Og helgens resultat ble 4 stk flotte blomsterstøtter! 🙂
De skal nå bli smurt inn med saltvann for å få fortgang i rustprosessen.

Og når sommeren kommer skal de forhåpentligvis bli rustne og vakre slik som denne…


Bildet er hentet fra bloggen Lindas hagedrømmer

Gratulerer samtidig alle dere fantastiske mødre der ute med morsdagen! ♥

#blomsterstøtte #peonstøtte #hage

13 kommentarer
    1. Hei dere i det flotte huset på landet!
      Lager dere blomsterstøtter for salg?
      Jeg ønsker meg en slik til min pion.

      1. Hei Kari.
        Vi har vurdert å lage noen for salg etter hvert. Men nå har vi litt for mye annet å gjøre, så tiden strekker dessverre ikke til.
        Men jeg kan sende deg en mail om vi lager noen. 🙂
        Line

    2. Hei
      Så flotte støtter, dette var veldig inspirerende. Jeg har også en mann med sveiseapparat så nå lurer jeg på hvilket type jern du har kjøpt? Hadde vært så kjekt å glede han med en liten ekstrajobb i hagen 😉
      De tre meter høye var superflotte de også, de blir lekre i hagen. Gleder meg til å se bilder når de er tatt i bruk:)
      Hilsen Heidi

    3. Blomsterlise: Takk for veldig hyggelig hilsen vakre Lise. <3
      Ja vi får holde ut litt til, men jeg har heldigvis så mye jeg kan begynne med så da går ventetiden litt fortere. Nå har kvelden blitt tilbrakt sammen med plantene i lysthuset. Og jeg er strålende fornøyd.
      Klemmer i fleng... <3

    4. natheless: Takk for det 🙂
      Ja de er virkelig flotte, og nå står de som er ferdige ute og har allerede begynt å ruste, akkurat som jeg ønsker. Så får vi se om de blir utplassert nå, eller etter vårsjauen i hagen. Fin-fin kveld til deg! <3

    5. Nei, men har du sett så flotte!!!! Akkurat noe sånt som jeg er på jakt etter og 😉 😉 Så fiine de ble og så flink du er! For ikke å snakke om Jarle! For en mann <3 Vi får bare holde ut noen uker til Line. Jeg skal holde ut 6 uker til, til mars er over, men da er også tålmodigheten over for min del. DA vil jeg plante, ha grønt gress og sol....Jeg teller ned. Kos dere med hverandre i dag på kjærlighetens dag og god morsdag til deg. Klem klem <3

    6. Så stilige. Du er jammen heldig altså! Virkelig noe å glede seg til når blomstene bugner i bedene. Men jeg tror jammen jeg hadde satt dem fram til pynt med litt kvister, fram til det blir tid for å støtte blomstene. Ha en vakker dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg