Søndag i hagen med DEN overaskelsen!!! <3

Helgen her på Østlandet har vært helt utrolig flott. Med strålende sol fra skyfri himmel, vinden var som blåst bort og vårfølelsen kjentes virkelig i kroppen. Selv om det fremdeles var februarmåned og jeg vet mange har full vinter med masse snø, så må jeg bare si at jeg storkoste meg!

Et av gjøremålene i helgen var å stusse litt på kuletujaene i hagen…

Vi har 4 stykk og de fikk alle en liten runde med saksa…

Selv om jeg ikke er hverken frisør eller gartner, synes jeg det hjalp veldig…

Nese prosjekt var å starte med tuja-hekken.
Saga var funnet frem og jeg drev å mannet meg opp til å kutte både høyde og kanter på denne…

Men så kom det plutselig en bil kjørende opp bakken…

Og ut av den bilen kom Sara!!!
Sara, yngstejenta som reiste til Florida for 8 måneder siden!

Hun savnet familien og venninna si så mye at hun brukte ferien sin på å reise hjem…

Mammalykke! <3

Så da fikk hage være hage! Jeg var ikke i den i hvert fall… 🙂

#hage #tuja #klippingavtuja

2 kommentarer
    1. Men så koselig da. Ja, da får hage være hage. Det er jo tidlig enda, så den tujahekken får nok en ny sveis innen sommeren uansett. Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg