Er i hagen…

 

Her i Fredrikstad har vi vært forunt et fantastisk vær den siste tiden og naturligvis for meg er da at all ledig tid blir tilbrakt utendørs.

Bli gjerne med å ta en liten titt…

 

Det er så deilig å se alt som blomster og alt som står i sprekkeferdige knopper…

Hagestøtten som vi lagde i vinter gjør nå nytten rundt Honningknoppurten…

I skogkanten…

Revebjeller som har selvsådd seg…

Hortensia og Eføy pynter opp i den gamle hestekjærra…

Rododendron blomstrer og Hostaen er på vei…

På verandaen er årets urtehage plassert i potter og kar…

Og rundt det høye klatrestativet strekker Klematisen seg sakte men sikkert oppover…

Storkonvallen er på hell, men har vært en fantastisk skue…

Så her i hagen er det deilig å være, men bare frem til rundt kl. 18.30, da kommer knotten.
Til info kan jeg fortelle at min rekord er å ha 64 knottestikk på en kjake!

Ha en FIN kveld! 🙂


#hage #blomstringihagen #storkonvall #hestekjærremedblomster #hortensia #trappavjernbanesviller

7 kommentarer
    1. det er virkelig en vakker hage hos dere,ja skjønner godt att du koser deg der ) og kjekt når dere begge tar en tak på dei tunge jobbene.
      Knotten er en plage ja,no har ikke jeg merket den i år,men jeg har ikke vært i hagen på kvelden heller hi hi ,du må smøre deg før du går ut så blir det litt mindre knottestikk )

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg