Bilder fra hagen

Her i Huset på landet er det ferietilstander. Ikke sånn at vi ligger på stranden og sender bilde av tærne våre på Face. Nei, det skal vi gjøre til vinteren det.
Her har vi bestemt at i år skal vi bruke sommerferien til blant annet å få malt det som males skal. Huset, garasjen, vedskjulet, lysthuset og rekkverket på verandaen.

Det er ikke så ille, egentlig. Man får gjort veldig mye på en feriedag, kontra en ettermiddag etter jobb. Og så blir det jo så pent!

Og når jag maler, har jeg «Carola» på øra, og jeg synger med så godt jeg kan. Jeg mener selv at jeg er flink. (Og da er det er ganske spesielt når man snur seg og ser mannen sin le så han griner?)

I natt har det regnet, så da har jeg litt kvalitetstid med kaffen og bloggen. Og siden bilder av oss som henger på veggen, ikke er så veldig inspirerende, blir det noen bilder fra hagen i stedet.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC


#hage #hagemiljø #blomster #granitt #trapp #blomster #blomsterbed

6 kommentarer
    1. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Takker og bukker. 🙂 I dag blir vi endelig ferdige med å male, og DET skal bli godt. Da kan vi fortsette på andre prosjekter. Artig å holde på, vet du. 🙂
      Line

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg