Mørke ettermiddager

Nå er det høst.
Det mørkner litt mer for hver dag som går.
Nå er hagesysler byttet ut med innesysler…

Og det var nok på tide! For siden vi stort sett har tilbrakt tiden ute siden tidlig i våres, er det nå virkelig på tide med en skikkelig innesjau.

Og selvfølgelig… Masse levende lys…

Og fyr i grua…

Nå er det innetid.

Det er jammen godt det også! ♥

I kveld skal kofferten pakkes, og jeg er snart klar for firmatur til Riga, i morgen.

Med ønske om en FIN høstkveld…

#høst #peiskos #levendelys #innetid #interiør #haenfinkveld

 

3 kommentarer
    1. Åååh, det er jo deilig med denne innetiden og da! Det er bare det at så fort julen er over, begynner lengten etter våren og å komme seg ut igjen.
      Den intense kløen i hender og kroppen etter å begynne ute er grusom i vintermånedene 😉
      Nyt Riga og ferieturen som står for døren 🙂
      Klemmer <3

    2. Innetid ja, men mannen i huset vil ha meg til å jobbe ute enda. Så i ettermiddag har jeg skuffet jord og fått jevnet en diger haug. Vi har forandret gårdsplassen de siste ukene, og jammen har det vært utejobb. Nå er vi snart ferdige, og jeg endelig kan nyte en kveld INNE. Jeg er en frysepinn nemlig. Skal jeg være ute er det med saueskinn og varme pledd, men det kan man da ikke ha på når man jobber. Naboen lurte forresten på hva vi hadde tenkt å ta å oss til vinteren, vi som bruker vintertøy nå. 😉 God tur til Riga. Det blir sikkert supert!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg